2008年9月19日星期五

:+:KAKA隊草後...B:+:

又同KAKA出去...佢又食左好多草先番黎.....睇黎佢有好多野想嘔....

一番黎佢又跳左入浴缸.....之後就聽到佢D作嘔既聲.....見到佢嘔左O係浴缸度....又O係度LAM番.....唸住拍下佢PAT PAT.....點知....

一定係嘔到癲左....!!又想扮咬我等我唔好攪住佢....見到佢呢個樣....即刻去拎相機先~~




KAKA同KABABA一樣...係爆牙架....^^



一路E起棚牙....一路發出D怪聲....應該係話比人知佢好惡.....

但係又真係好攪笑啵....

個樣惡得黎好好笑丫....佢見我唔驚....應該好谷氣~~~

呢個樣真係o岩唒要黎幫KAKA擦牙.....不過見佢o岩o岩嘔完...就放過佢一次咁多啦~

影完相就唔理佢了....等佢自己LAM番乾淨佢嘔O個D野......費事佢又以為我同佢爭...

唔洗一陣...KAKA又番左竇度訓豬豬了~~~~~~

訓醒之後.......KAKA應該係想去o殊o殊.....因為佢行左黎我度...唔唔聲咁叫......同埋咁既樣......


今晚既月亮好黃呢....................


  • 留言者: 猴子臉
  • Email: bottle_kennis@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-25 00:59:00
kaka個樣真係好惡呀
[版主回覆09/26/2008 07:49:00]係呀...佢一惡樣我就笑...因為佢真係扮惡架JA....我愈笑佢就愈嬲.....

沒有留言:

發佈留言