2008年10月9日星期四

:+:KAKA有外賣食:+:

今日係我第2日番工.....番工樣樣都好開心...D人個個未夠5點就走左佬....咁我仲係新人...梗係唔敢咁放肆啦...我都會等到17:05先有既,....不過由16:45開始就去下TOILET...搽下HAND CREAM...食下餅乾咁JA.....

番到屋企....樣樣都好正常...KAKA都冇搗蛋....食左少少野..準備好今晚晚飯既餸..要洗既洗...要切既切..要醃既醃...咁我就去訓一陣.....

點知訓訓下....聽到有日按出面大門既門鈴..我訓緊覺梗係唔會去開啦.....

點知.....過左一陣....本身訓緊既KAKA都彈左起身....仲吠TIM!!..之後我就聽到有2把好近既男人聲唔知O係度講緊中文定係英文...近得有D恐怖....即刻著番件晨褸就出廳睇下....

行到去個窗度既時候....竟然見到個頭....仲識同我講野....

車......原來係亞峰黎既....嚇死我~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢話佢媽咪今日煲左雞湯.....落味之前佢就去佢媽咪隔起D雞....因為有個朋友隻狗狗好為食喎....=.=

放左亞峰同佢細佬亞恆入黎之後....KAKA開心到不得了...梗係啦....有得玩又有得食啵...







O係屋企食唒O個2隻雞之後....我地就同左KAKA出去玩....跑到兩個都攰唒..但係KAKA都好似未跑夠咁........

番到屋企...亞峰仲自動開水比KAKA表演洗腳比亞恆睇....唔知咩事既亞恆......仲走去坐O係KAKA身邊....梗係成身濕唒啦....呵呵~~~


  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-10-25 13:11:00
kaka呢日有得食有得玩,超開心呀

沒有留言:

發佈留言