2009年6月20日星期六

:+:KAKA有芝士包食:+:

大家好...又係我...可愛既kaka呀~~!!


頭先爸爸媽媽同表舅父佢地食雞脾同埋螺絲粉既時候...我明明好乖咁一粒聲都冇嘈...又冇阻住佢地食野...


我只不過想食d雞骨ja....佢地咁都唔比...咁點好...


我咪發脾氣lor....我o係屋企都跑黎跑去...


之後媽mi就話我太嘈...叫爸b拎芝士醬黎搽麵包比我食了~~


呵呵...得左~~!!!




不過...爸b比我比得好慢呢....


淨係識得叫人坐好同埋坐定定...但係坐定左之後..佢就真係坐定定咁咩都唔比我食...


咁聰明既我只好自動反肚仔比佢睇...個個見到我反肚仔都會好開心...明明鬧緊我都會唔記得...xd




你睇你睇...又得左了~~~!!!叻叻既狗狗有得食....



不過唔知係咪我亞媽識穿左我既絕招.....仲o係度笑我...話我扮乖...


等緊食嘛....唔好煩我啦~~~


你地食煩時我都唔攪住你地啦.....



所以..我一襯爸爸冇留意就對住亞媽e起棚牙....叫佢唔好惹我....


唉....比爸爸見到...佢又叫我等下....都唔知要等到幾時先可以食唒成塊麵包了~~~


最衰都係我亞媽黎撩我~~~


沒有留言:

發佈留言