2011年6月1日星期三

:+:+:2011 馬爾代夫DAY 3 自助午餐+浮潛:+:+:


因為大少麻麻地ISLAND CLUB的LIGHT LUNCH....所以我地黎左REEF食自助LUNCH

燒羊肉+海鮮意粉+吉列雞~


有MIXED MEAT SALAD+菜心~

雖然冇冷氣...不過個VIEW好好丫~~

就係影完呢張相.....海面度....竟然有好多條海豚係咁跳上水面呀~~不過..我影唔到~~>_<
有海豚陪食LUNCH的感覺真好~! 

食飽飽抖陣又落水....練左兩次....我應該OK~!!!!
不過大少睇到我實有實...係好有壓力的~! 

 HELLO!!!潛低D影得清好多~~~

 佢熱到滴汗~

好叻仔呀你......反轉浮.....(嘔~!!!)

見到枝SNORKEL入水我就驚~

右邊隔離屋~

...用鏡頭ZOOM到盡都淨係見到咁細粒~~

左邊屋仔~



一層層的好靚~

好多魚BB~~
 

佢個樣一睇就覺得佢有毒~~!!

游游係游左出去RECEPTION O個邊~~~...嚇到我走左出屋~~=.=

呢度D淺水D...D珊瑚好貼~

丫...呢度好多人拎埋婚紗黎影相架~!!!! 

玩到攰~!!!係時候洗個白白去下午茶了~!!

沒有留言:

發佈留言