2013年8月28日星期三

:+:+:涼粉家日式燒肉:+:+:


呢日...係信錯天文台的一日.....

之前一日我同朋友仔去左街街.....朝早10點幾出門口, 晚上11點幾番到屋企.....係冇停過落雨雨的~~~

咁之後呢日....天文台都係話會全日落雨....好啦....見大少去CANCEL飯局..同朋友仔講話再約....

點知我一早起身時...見到...地面乾爽.....仲有太陽伯伯呢~~~!!!

同KAKA去左GREENWICH MEET UP左朋友仔交收少少野....

之後就飛去買餸了~~!!!!
 
麻麻地的BRAISING STEAK~
胡椒豬五花 (切左薄片, 燒起上黎幾爽口)
 蒜味雞翼棒~


 香草羊肩肉~
黑椒肉眼扒~~
半打扇貝~
PAPRIKA及蒜香牛柳邊~
牛冧肉~~
 薄切西冷~~
 菜菜~~
 腸仔~~
小薯沙律~
 TOTAL 12碟好意頭~~~
兩個人食係咪太多~~?? 我準備的時候話太多太多...大少話唔緊要...佢實食得唒喎~~XDDD
 卡卡的小薯+牛肝+牛心....(當然...仲有牛肉比佢食啦~!!!)
丫...呢個圓GRILL PAN 好抵買~~~特別鳴謝朋友仔好介紹呀~!!!!!







沒有留言:

發佈留言