2013年9月2日星期一

:+:+:女生行街日:+:+:(24.08.2013)


呢日約左朋友仔去街街~..點知原來香港朋友仔比我記憶之中早一日落機...

為免難就時間, 而朋友仔又唔介意..我地就一齊啦~~~!!

出街街前......最緊要係同KAKA去左街街散步...

再預支份保安糧比佢啦~~~!!



11點約左LONDON BRIDGE等....再行過去BOROUGH MARKET 食個小早餐..

菜菜水果好新鮮..如果唔係會行成日街街...我都會入少少貨架..都過好難得拎...呢啲重任都係等陳大少在場先~~~呵呵呵~~


因為我地兩個都不約而同地食左少少野先出門口...
一來朋友仔有時差....二來我又慣性咁一早7點鐘起左身嚕~!!!!

上次呢個朋友仔過黎英國時...我地都有黎呢度食呢個帶子呢~!!!

5鎊3粒大大粒...最緊要係...真係好新鮮..好好味~!! 


 但係呢...唔知係咪因為今個夏天好漫長的關係...(我絕對唔係投訴呀~!!)
啲生蠔唔靚呀~!!!! 同之前幾日同大少喺LOCH FYNE食的...差NNNNN遠唷~!!

而....價錢其實差唔多~~>_<

因為落雨關係...唔知行邊好...多野睇又行得舒服的...
 我地去左SELFRIDGES...

之前我們有個共同朋友行左個好得意的BB仔~~~~(丫..我係咪應該話個BB好醜樣呢??)
所以就上左樓上睇BB用品...

之前一直喺地下嗰層的聖誕飾物部搬左上黎呢~~ (其中一個特色~~~一年365日或366日都會可以喺呢度買左靚靚聖誕用品架~!!!) 

行經玩具部.... 對對對...涼粉子真係好似大鄉里出城咁...
癲架..呢架係一架比小朋友的玩具車.....24499英鎊 (大約30萬港紙...) 有人買唔奇..但係好想知佢地屋企到底有幾多地丫~!!!

一定好有趣...!!!

之後行行行行番落樓下睇睇化妝品同飾物....比CARTIER的SALES姐姐拉左我地去睇入去個CARTIER影院...

的確係拍得好靚的...朋友工作上同美學有關...佢睇得幾開心咁呢~!!

之後另一個朋友仔都到左倫敦了....落雨麻麻煩...第一站去左OXFORD CIRCUS的AQUA KYOTO食個LUNCH~!
一來近近地..二來又坐得舒舒服服環境靚靚咁....
好啱邊食邊傾計~!! 

這個是我的照燒三文魚便當~!!

要行室內...去左HARRODS....睇左陣手袋...女仔野..
 上左去PET KINGDOM....

冇野減價冇收穫丫~~~ 

好似攰攰地冇咩力行...其實落雨真係唔願行街街的~!!
去左飲咖啡~~~ 

冇落CREAM的MOCHA都OK丫...可能呢排朝早番工前都會去買杯冇糖LATTE...
飲慣了覺得甘甘地苦苦地更好味呢~!

朋友A因為JET LAG可以有丁丁眼訓先回家了..
之後呢...因為我地有傾唔完的話題....

所以....去左唐人街美食軒又再黎邊食邊傾~!!!

 唔好味的生滾牛肉粥~!

算幾大碟的薑汁就芥蘭~!

 色水唔靚的乾炒雜燴瀨粉~!!
 以前覺得美食軒OK的..不過今次就差了好多...早知CHEAP CHEAP地去旺記好過~

番到屋企車站...陳大少黎接車... 唔該唒~~
到家了我就放左呢袋野上飯檯......大少左望右望睇我想左咩大件物品...同佢講左佢又唔信...佢....下個月生日..都唔知會唔會自作多情以為我買左生日禮物比佢呀~!!! 

落妝後...有人話有丁丁肚仔餓..其實係想食宵夜丫....
屋企有牛扒..(我係星期五買黎預星期日食架嘛...)不過快快手煎左比佢...連伴菜都係是但但烚甘荀片同埋法國豆就算...

有人食得好開心...我就去洗白白嚕~!! 

開開心心又一天~~~

16 則留言:

  1. 歡迎你!
    你煮嘢都好快手喎!
    要打碼呀,快D攪攪佢 thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 明明之前回左點解會冇唒咁怪架~>_<

      刪除
  2. 做咗你會員喇 ^^ 搵你都易D嘛 ^O^

    回覆刪除
  3. kyoto lunch looks very nice woh.. !!

    回覆刪除
  4. "hi" 打個招呼先,之前亂打亂撞, 在YAHOO睇到你Blog, 第一次留言
    KaKa 好得意..我本身好怕狗 (雖然努力克服中),都俾佢吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. HELLO LJ~!!!
      謝謝留言!!
      其實我.....本身都係怕狗的~!!不過由細睇到KAKA大....到到宜家見到出面的狗狗都唔驚了...!!
      我代自戀的KAKA謝謝你捧場.... ^_^

      刪除