2013年10月12日星期六

:+:+:LA FONDA 墨汁飯:+:+:


見好多BLOGGERS推介LA FONDA...一於去試試~!!



喺酒店抖左陣...大約8點就出發去LA FONDA了...
話明自由行...我地梗係行去啦...又可以睇吓沿路有咩風景 (唔落雨就真係咁樣最好~!)

黎到門口...因為我地兩個人的關係....排左唔係好耐就有位了~

如果肚仔餓的話....叫SET最抵...一來同散叫一樣分量..價錢就等於送個甜品咁啦...

不過SET冇墨汁飯...大少同我都未食過墨汁飯...一於試吓..
(同埋好多食飽飯後出去食雪糕丫嘛~~嘻嘻~~~)

之前在TAPA TAPA的SANGRIA仲未散...唔想再飲酒了~~

叫左兩枝礦泉水~嘻嘻~~~

我發現左MENU有話麵包位位1EURO...不過呢...可能之前有華人投訴過冇叫麵包但係又收左麵包錢的關係...我發現左華人要ORDER先有麵包~~

其實....麵包咪即係好似喺酒樓食飯又酸菜花生咁一樣....

頭盤仔叫左生牛肉薄片...
(估佢唔到咁大份丫~!!!牛肉上面的係檸檬汁加橄欖油...加埋少少麵包加埋啲汁食好好味~)

同埋....西班牙必食的魷魚..
呢個係ROMANA STYLE的魷魚圈....
個醬係蒜蓉蛋黃醬~

煮法冇特別..不過材料WIN唒~!!!! 魷魚柔軟又鮮味~!!好食丫~!!

西班牙飯最少要ORDER二人份的..叫左呢個魷魚墨汁飯我地就冇叫其他主菜了..
煲飯未上到檯就聞到好香好香蒜味海鮮味~~

飯的質地好好..唔係腍唒..仲有少少咬口..UN UN的...
入面有魷魚粒粒...
好香好香...不過呢...兩個人....係食唔唒丫....有啲膩!!

埋單大約40EUROS..
好味又好抵食~!!!大力推介丫~!!

如果有兩個人黎食就更好丫~!!!咁可以叫多幾款食物SHARE食丫嘛~~

行番出去LA RAMLA大街時...都成11點幾了....
雪糕店關門了~~~嗚嗚~~

不過肚仔好飽了~!!

慢慢行番酒店休息喇....聽日FULL DAY探索巴塞隆拿呢~!!!

路程好似好遠..不過都係31分鐘架咋...食飽飽飯後散步最開心~!


6 則留言:

  1. 生牛肉同墨汁飯都好吸引喎,不過,個飯真係會好易飽肚,人小就難試多幾款。一心想食雪糕但食唔到真係好慘慘呀! 八掛下係唔係 Amorino?

    回覆刪除
    回覆
    1. 丫...佢真係有間AMORINO呀..不過好似倫敦都有..(定係我唔知喺邊度見過)...所以想試啲怪野..哈哈~~

      個生牛肉好味...但係個墨汁飯真係超好味架~!!!

      刪除
  2. 好抵喎, 歐洲食野400落到樓, 少見

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~一來巴塞物價唔價..二來出名抵食呢~~~

      刪除