2013年12月3日星期二

:+:+:千兩@太古城:+:+:


同表姐們約好左食飯...之前我地有節目, 由表姐夫去等位~~(呵~!唔該唒表姐夫, 見到佢等佢就黎訓著個樣...真係好陰公~!!)

又係我話食日本野的...近近地喺太古城食...唔洗落銅鑼灣同人逼丫嘛..(今次番香港真係多左好多時間留喺太古城呀~!)

呢個係影黎引我家大少的...佢最愛就係牡丹蝦~哈哈哈~~~

我都覺得好食...不過我更愛海膽啦~~~

壽司SET~~~

蟹籽沙律軍艦~~

炸蝦卷~

軟殼蟹手卷~

一睇就知係我最愛~~

其實食物崗品同賣相都係一般~~~

反而呢個豆腐我覺得幾好味~
上次去TST的MONSTER SUSHI真係好味好多~!!!!


呢餐飯...我...爭比錢計劃失敗左~!!!
多謝唒表姐表姐夫~!!!!!!

食完一餐之餘...仲有蛋糕仔同曲奇餅拎走, 可以話係又食又拎~!!!

我話: E..咩你地番過澳門黎咩~?
表姐: 宜家香港都係車厘哥夫架~!!!

咩有架咩~???喺邊架~!!!!

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘻嘻...我都係..但係LONDON食真係好貴...9鎊一粒我都係海膽癮起先去食咋~~XDD

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝你..但係太子遠丫..等我GOOGLE吓港島邊度有先~!!

      刪除
  3. 香港係有車厘哥夫, 以前細個在尖沙咀有店,不過呢間係5係同澳門一樣就唔知囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個LOGO就一樣..不過就真係唔問過唔知了~~~~

      刪除
  4. 我貪心D,千兩同monster sushi都鍾意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...MONSTER SUSHI好味好多...呢間千兩麻麻地..不過媽咪前幾日話HYSAN的千兩正過太古城的好多喎~~~~

      刪除
  5. 車厘哥夫我細細個就幫襯,上世紀喺Nathan Road有餐廳架!E家冇Lu,但太子有餅店

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要去開9龍探婆婆時先會過去丫~~~

      刪除