2014年1月23日星期四

:+:+:TGI FRIDAYS@藍水:+:+: (10.01.2014)


 好耐冇都小BLOG聚...又係時候黎一轉...
今次近近地去約左星期五放工之後去轉BLUEWATER..

全室內, 出門打風落雨都唔怕丫~!!

 
諗左幾日食咩...(哈哈..我估我可能有選擇困難症的)
都係想食燒排骨~~!!

一於去幫襯TGI FRIDAYS啦~~(我有時話想食..但係陳大少唔制架~!!)
哼..佢唔同我食..我同朋友仔去食~!

兩個女仔傾計食飯冇飲酒...一人叫左一杯FRUIT HURSTS~~ (係好假的生果味丫~!!!)

嘻嘻...見到燒排骨我就好開心~!!

 朋友仔杯亞熱帶唔知咩東東..同我嗰杯田園草莓....\
我嗰杯係唔好飲的...下次飲可樂算數~!哼~~

我地兩個女人...好明顯係眼濶肚窄~

頭盤同主菜一齊上~!!! 攪到成檯都係野食~!!!

炸薯皮~ (我反而鍾意食焗薯皮多一點~!)

睇落去好似好非洲的燒排骨...其實真係幾好味的~!!

JACK DANIELS汁燒雞翼~

呢個都好味..不過唔記得佢叫咩名了~~~

兩個女仔傾傾傾講講講....幾個鐘頭都係食唔唒~!! 下次咪再叫咁多野食了~!!!

食飯前行街仔....買左底底..同埋更多底底~~呵呵~~~

人均消費: 20英鎊~
官網: http://www.tgifridays.co.uk/

12 則留言:

  1. 涼粉子,
    -你係英國有定期約blog友, 大家啱channel.而且大家住英國, 共同話題都有共鳴.
    - 一齊定期約下, 傾下. 食下d美味foods,好開心嘅一日.
    -底底係必需品, 買多都ok!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要大家住英國得黎又近近地丫嘛...有時好多朋友都想見..不過係住得遠..又各有各忙好難約呢~~~

      真的~!! 底底唔止係必需品..仲要係消耗品~~~時時覺得著著吓又唔見唒~!! XDDD

      刪除
  2. 人少少,只要o岩傾,真係可以傾足成晚,happy gathering!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起GATHERING!!! 我真係記得我約左你地架架存~!!!!

      刪除
  3. 可以有得食,又有得傾,最後仲去 Shopping,好羨慕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係近近地放工都可以約出黎見吓丫嘛..如果遠又唔得了~~~

      刪除
  4. 初初睇唔到個ribs,只係見到fries,仲諗,唔通妳哋最後無叫,lol! 原來係自己睇唔到,哈哈! XD

    回覆刪除
  5. 反而係老公鐘意 TGIF 但我唔鐘意, 所以佢好少有得去... :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公係典型亞洲胃...西餐佢真係麻麻地架~~!! 佢唔願去我都唔想捉佢去...同朋友去更開心~!

      刪除