2014年4月30日星期三

:+:+:沖菜蒸鱈魚柳(附食譜):+::+(涼粉家晚餐25.03.2014)

大家鍾意食沖菜嗎~?

陳大少對沖菜有情意結, 佢話小時候食蒸魚時時都係呢啲一條條鹹鹹地的唔知咩菜..(我都要試左幾次先知....原來佢想食的係沖菜~~)

可能因為醃菜冇益又高鈉...宜家真係好似好少見到沖菜蒸魚了~ 不過番香港都帶少少番黎...等佢有食時開心吓都好~!




材料及做法: 

鱈魚柳洗淨後印乾~

加入薑片墊底及舖面~


沖菜切幼條後用清水大約浸半小時~~

洗淨後隔水瀝乾~


舖上魚面~

放入蒸爐攝氏100度蒸10分鐘至全熟, 


加上蔥花及蒸魚豉油就OK了~~

唔怕肥又想要更好味就梗係燒熱熟油淋上面啦~!!


:+:瑞士汁豬手:+:

甜甜地得黎又唔會覺得膩, 炆得夠腍得黎又唔會爛...咁樣就係涼粉家喜愛的豬手嚕~~

最緊要係~~~哈哈...處理好後加入瑞士汁炆焗浸, 慳時間之餘又少功夫,~~呵呵呵~~~


是日晚餐: 瑞士汁豬手 + 沖菜蒸鱈魚柳 +蒜蓉西蘭花 + 無花果雪耳燉瘦肉湯


開飯了~!!!




6 則留言:

  1. 涼粉子:
    ~大少食咗兒時嘅喜愛,係咪成餐飯, 食得份外開心!!
    ~我細個都有食過沖菜蒸魚, 唔通當年興?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一開飯時見到就笑唒了~~因為佢真係估我唔到~~!! 晚晚放工番屋企食飯又驚喜佢會好開心~~ ^_^

      我真係覺得係細個時興呀....但係真係呢10年8年...涼粉媽同涼粉婆婆都少食了沖菜~~~ 唔知點解呢~~~

      刪除
  2. 我對瑞士汁豬手有興趣多 D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個簡單又好味...得閒時整定...唔知食咩餸時要黎加餸好GOOD架~!

      刪除