2014年5月8日星期四

:+:+:鹽麴煎豬扒 (附食譜):+:+涼粉家晚餐(16.04.2014)

喺香港帶左包之前火熱都爆的鹽麴番黎...第一次用左黎醃豬扒......

陳大少話平時整的煎豬扒好味啲~~ 不過鹽麴鹹味低啲...對腎負擔低啲丫嘛....有比較有益.....



其實.....當佢鹽咁用就OK~!!




薄身豬扒四塊~




先拍鬆~



加入鹽麴+胡椒粉+蒜粉+糖+生抽拌勻醃最少30分鐘~


大火煎封後轉細火煎至香脆~


切件後就上得碟了~~~


是日晚餐: 蓮藕粟米雞腳豬骨湯 + :鹽麴煎豬扒 + 豉油皇大腸 + 蠔油西蘭花


:蓮藕粟米雞腳豬骨湯


4 則留言:

  1. 大腸都係自家煮,好堅喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易咋... 係洗潔要做足同埋汆多幾次水..再用鹽洗... 洗得乾淨食得放心~~

      刪除
  2. 涼粉子:
    ~我還未清楚鹽麴係咩成份, 但感覺個個blog 友用完, 好似講到鹽麴好驚為天人咁.
    ~大腸係買frozen一pack pack 個啲嗎? 我都好鐘意食大腸, 但自己唔識處理, 又可以話怕處理, 所以, 出街先食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友買左包乾的米粒比我自己整鹽麴+醬油麴呀~~~ STAY TUNE!!!

      係呀..大腸係FROZEN的... 真係要唔怕麻煩要好整大腸呀... 我通常係用薑汆水.. 再用鹽擦... 成條INSIDE OUT..再重覆一次~~~

      自己係整功夫多..但係乾乾淨淨就食得安心嘛~~ <3

      刪除