2014年7月5日星期六

:+:+:下班購物聚:+:+: (05.06.2014)

差唔多成個6月... 倫敦天氣都係十級好~~~

天氣好自然心情好~~

同朋友仔約好收工後行街街去~~~~


友人報料話TODS有SALE~~~ (謝謝你呀J)

咁梗係要去行一轉啦~~

小朋友的鞋仔冇大人的咁多顏色..

不過都好可愛~~~

價錢比成人的平一半.. 如果有腳仔細細真係好抵買~!!


朋友仔的黃色~


比錢錢先要攞籌仔丫~!!


開開心心的FING住兩對鞋仔由店內出黎~~~


鞋仔連埋盒都幾聚手...

問陳大少想食咩.. (因為我行完街仔都唔會再有力煮煮煮的了~!!)

佢話冇所謂.... 咁即係最高難度...

我想食燒鴨同唔知做咩想食... 由細到大都麻麻地滷水墨魚~


唔知大少想食咩.. 就是但買左D壽司卷仔比佢~~~


開開心心又一天~!!!

6 則留言:

  1. 真羨慕, 香港天氣係-- 熱到你傻!! >.<
    我最近都開著左個shopping mode呀!! yeah!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我11月番HK都會覺得熱到傻架.. 所以...好少會暑期番HK呢~~~~!!! SHOPPING MODE開動左.. 真係唔買到手軟... 係唔會停手的~!!

      刪除
  2. 涼粉子:
    ~我覺你係英國嘅生活都幾精彩!!!
    ~買到抵野, 自己又鐘意, 開心無限!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得超啱呀~!!!買到抵野, 自己又鐘意, 真係開心無限!!!!!!!!!

      刪除