2014年7月9日星期三

:+:+:麻雀購物飯聚:+:+: (29.06.2014)


又係一個好開心的全女班聚會... 謝謝朋友仔邀請我地去佢屋企打麻雀~!

邊傾邊打輕輕鬆鬆的好開心~!!

唔止打麻雀啦... 仲有瘋狂限時韓超購物

玩完買完...梗係唔少得嘻嘻哈哈食個飯啦~!!




 大約1點...約左女友JT在我家附近超市等...

買左少少生果就出發了~!!

第一次去女友AW家中.. 估唔到就係聚埋打麻雀丫~!!!

本身想影副麻雀架嘛.... 點知有個心急人好趕住要執位... 伸左隻手手出黎丫...


本身預打到5點就出發去韓超...

點知成5點半先散BAND....

好在醒目的AW一早入左去咋~~

其實我都好比心機買架喇.. 自覺都買左唔少... 

有好多牛仔骨/片片牛肉/牛肋肉.......等等 

都係要黎整番轉涼粉家韓燒時食的...

不過陳大少話我買得少~~!! 哼~



攪到韓超遲左成半個鐘頭先關門...

我地買得好開心之後就去開餐了~!!

(玩時唔覺肚仔餓.... 買野更加唔覺餓啦~!!!呵呵~~)

朋友介紹的SU-LA.. 真係好介紹呀~!!


扮乖... 唔飲汽水... 飲熱茶~!!!


泡菜~

叫左個雜錦肉肉燒烤~~


朋友囡囡們的烏冬~~


牛肋骨肉好好味~!!!


用祟燒... 好韓風呀呀呀~~~






泡菜豬腩片豆腐鍋... 

好好味~~~~ 要黎拌飯真係一流~!!!


石頭鍋飯~~


話好飽好飽...但係... 甜品都係唔少得的~



同友人兩份SHARE左一箱8個的大白菜~~~

邊個最開心~??

梗係卡卡啦~~~~



2 則留言: