2014年9月4日星期四

:+:太古城翰騰閣 + AEON買榴槤:+:



訓醒近近地在翰騰閣飲茶.. 



芋角~~~~ 我好鍾意芋角...好耐之前都話左要學整...

不過到宜家都係一次都未整過~~

蘿蔔糕~~

有幼絲又有粗絲蘿蔔~!! 唔會好實淨一份粉咁~~

好味~~~


馬拉糕差唔多係必食的~~

好好味~!!

小籠包麻麻地~~

鳳瓜就唔錯了~~


排骨同埋底下的芋頭粒粒好好味~~

可惜英國唔多覺眼有咁肥美的排骨丫~~~


鮮蝦菜苗餃都唔錯~~


叉燒腸粉一般般~~~


今日湯水係馬蹄露~~
 
涼粉子由細到大都麻麻地馬蹄糕同馬蹄露同埋馬蹄爽...

所以....我就覺得麻麻地...

不過勝在唔係好甜~~


太古城開左LOG-ON...

見到呢個愈黎愈攪笑的環保袋~~~

哈哈哈~~~ 好醜怪呀~!!


又係時候入APITA行轉~~~

之前爆左單毒芽菜新聞....

所以... 涼粉媽話貴啲就貴啲...

買番呢啲芽菜好啲~~~

廿幾蚊包芽菜... 貴到傻呀~!!!

食日本野怕唔怕輻射?? 其實... 我地唔係好怕的.. 

點都好過食中國野... 有毒丫嘛~!!


去左AEON買榴槤~~

個泰國開榴槤姐姐好專業.. 開左成10個佢都話唔滿意唔賣...

我地只好等~~~


好耐冇食榴槤... 唔知係咪因為耐冇食...

所以冇左以前幾個時好恨食好恨食榴槤嗰種感覺呢~~~??




3 則留言:

  1. 好耐冇去飲茶了~見到D點心好吸引呀~~~

    回覆刪除
  2. 涼粉子:
    ~去飲茶, 行超級市場, 雖然係英國, or 係加拿大都做到. 但係香港飲茶and 行超級市場, 係totally different 嘅事!!! 點都係香港啲超級市場好行啲!!
    ~榴槤---我愛到癲!! 我黎咗加拿大長期都只是食冰鮮榴槤止癮!!!

    回覆刪除
  3. 香港的點心真係正,好肚餓呀。

    回覆刪除