2014年9月26日星期五

:+:桃園機場 - 驚喜的同HELLO KITTY一起登機:+:

食飽飽番番酒店拎埋行李就出發去機場了~~

超級無敵飯氣攻心..

喺的士度都訓到成隻豬豬咁~~



點知.. 一入到去見到HELLO KITTY 告示板

成個人醒唒~!!

涼粉子: 丫.. 如果我地係坐HELLO KITTY機就好了~

蜜糖小姐: 我地係坐KITTY機呀~ 我冇話你知咩~

哈哈.. 我完全唔知有件咁嘅事丫~!!

成個人精神唒~~!!


排隊CHECK IN都零舍開心~!


HELLO KITTY 歡迎你~!!


HELLO KITTY 自助登機室~


想坐KITTY機的人兒要注意了~!!!


部機可愛得呢~~~~


仲有機上可以買的紀念品~


機上的枕頭~


飛機上洗手間用品~

我的天... 連廁紙都係HELLO KITTY~!!!!!


啤牌~


架巴士好可愛~!!!


好在唔係用菲林相機咋... 如果唔係.. 買菲林都買窮呀~!!


過左海關入閘後~~~~

哈哈... KITTY真係芳蹤相處處呀~~~


嘻嘻~~


連BB餵奶換片片的房間都係KITTY呀呀呀~~~


入面好可愛~~


影左兩張相就閃人~~


好得意~!!


除左KITTY... 機場入面的佈置都好靚架~!!!


沒有留言:

發佈留言