2009年2月2日星期一

:+:KAKA與下午雪 II:+:

個雪人好慘..KAKA就黎親親雪人....




KAKA: E..做咩你地兩個一腳都係雪....唔通你地想扮雪人~???



KAKA: 落雪真係好靚架....又舒服...你睇我..玩左咁耐都冇成口泡呀~~!!!



因為KAKA坐唔定....唔肯同我地影合照....所以....又要出大刑了~~!!!



KAKA: 做咩呀.....吱完我想當冇事發生過....你當我好恰D呀~~?????



你睇KAKA呢個樣..就知佢玩到攰啦.....問佢係咪想番屋企....佢就...



KAKA: 咩呀咩呀....邊個話我攰~???



KAKA: 你地兩個好煩......抖下就話要番屋企...



YEAH..好機會...同KAKA影張合照先....



點知...一行到埋去...KAKA就彈起身...
KAKA: 都話左唔影LOR...你係咪聽唔明呀~~!!!!



之後佢又搵過另一個地方趴O係度....



KAKA: 嘻嘻嘻....你咪過黎呀...過黎我又彈起身架喇..!!!!



KAKA:都係收埋自己O係D雪度好D...你睇我唔到...你睇我唔到~~!!



叫極都唔so我...激死人...!!!唯有拎起d佢咬過既樹枝........你睇佢...好似我搶左佢d野咁...



又係時候番屋企了~!!!


沒有留言:

發佈留言