2009年3月15日星期日

:+:kaka的家庭日去街篇:+:

o係屋企影左一輪相..見冇野做....就同kaka出多黎一次啦....

kaka: follow me...我帶你地去玩丫....




kaka: o個度有咩睇呀.....



kaka: 又係啵...下面有好多雀仔呀...............



kaka: 冇力喇...等我落番黎先...
見到佢就......真係冇佢咁好氣............



如果kaka次次都痴住我地腳邊行就好了.....



kaka: 搵個靚位...痾個o殊o殊先.....不過我係唔會o係度痾臭臭架...太私人喇....費事比人睇蝕唒....



kaka: o個度有隻鴨呀..........不如捉左佢...今晚食鴨鴨sashimi都好啵..........



kaka: 爸爸跳..我又跳...
呢d咪就係唔好大教壞細lor..................



好中意呢d細...一大風d就會吹到一地都係一片片既白色花瓣..粉紅色o個d仲靚呀~~~



kaka:呢條係咩黎架...............



沒有留言:

發佈留言