2009年3月4日星期三

:+:KAKA好奸丫..:+:

今晚媽咪打黎前...kaka明明係訓到成隻豬咁既....

之後嫌我.嘰嘰哇哇嘈住佢...烏下烏下咁走左入去廁所訓....

點知我同媽咪煲馬拉松電話粥....要去廁所丫嘛....kaka向我投以極厭惡既眼光....咁我梗係冇理佢啦..仲係咁講講講....

kaka彈左起身....對左我'唉'左一聲之後...就走左去大門口訓.....呵呵呵...真係唔知佢係咁就真係講都冇人信...

kaka比我嘈完一輪之後訓唔番...又見到我o係度食士多啤梨....佢就扮乖...唔理佢佢又o係度ee嗚嗚............




kaka: 有野食我會好乖架喇.~~!!


沒有留言:

發佈留言