2009年5月23日星期六

:+:KAKA的快樂天2:+:

呢度出面...下面就係泰晤士河了~~~~出面條路係通窿既~@@佢唔敢行...驚死自己會跌落河咁....





驚到腳震震咁...



一行完左D..KAKA開心唒~~~



KAKA好衰的....成日自己行得好快...之後就擰轉頭黎望我...好似嫌我行得慢咁...



幾8卦```



KAKA: JORDAN叔叔話我條脷變態的長....亞媽話佢都唔識野....呢D叫大吉大利呀~~



天氣幾好~~~~~朝早個太陽唔係好猛....岩唒怕曬既我同埋怕熱既KAKA



KAKA: 我最中意O係樹蔭下抖涼.....



KAKA: 你地睇...呢D咪叫做靚女KA都要綠葉陪襯~~~



我: KAKA你好快D出番黎喇....唔係一陣又會有幾隻虫仔蚊仔O係你個身度了~~~



KAKA: 入面有D野呀....我想入番去呀~~~



同kaka出去KAKA心情大好.....叫佢坐定定影相都肯呢~~~



不過....都仲係冇咩耐性....



沒有留言:

發佈留言