2009年6月26日星期五

:+:KAKA執到寶:+:

如常放工同KAKA出去行...

行行下..佢..唔知O係邊擔左條長樹枝出黎..叫都叫唔住..佢仲要擔住行我勁快....PAT PAT擰下擰下咁番屋企..

KAKA: 地上執到寶...問天問地攞唔到....執到寶梗係要快D擔番屋企啦....

點知我一大聲D叫佢....佢就心虛...成條樹枝跌左落地~~





條樹枝咁長.....KAKA擔住佢都入唔到大門口....佢一想行入去...就比D樹枝頂住左度門...



笑左一陣...佢發脾氣....唔肯番屋企~~~



又係時候逼我拉佢番屋企...佢係都唔肯行....我停O係度望住佢...竟然見到佢...收埋個樹枝O係人地架車下面~~~~

KAKA: 望夠未呀..我宜家收埋佢...等爸B同我出黎行街先拎番...



真係冇佢咁好氣

沒有留言:

發佈留言