2009年7月1日星期三

:+:KAKA最幸福:+:


放工去左SAINSBURYS行轉...黎下有咩野買...

見呢排KAKA幾乖....又見到有盒平既羊羊.....

就買黎益下佢啦~~




同佢行完街...就開左黎一比一舊佢食...

KAKA: 係咁隊舊骨黎我個咀度...又唔比我食...我一搶就冇得食....好在我唔望就唔會流口水....哼~~!!!



KAKA: 我好想食呀!!!



真係頂佢唔順....食完一舊明知仲有就O係度嗲黎嗲去~~~

未到開飯時間都差唔多食左半盒~~

等我煮好飯...就係時候開飯了~~

我地今晚食蠔油羅馬菜~

就順手切左少少菜頭比KAKA....



KAKA食唒佢D骨..但係我地仲食緊飯....佢就打我地D排骨既骨既主意~~~真係....


陳米食飽飯就去同KAKA玩....



不過KAKA就最憎人攪住佢....



KAKA: 熱呀仲痴埋黎做咩呀爸爸...唔好逼我咬你呀~~~



今日番工時上網..見到有話南瓜籽對狗狗好有益架...

專登買左一包仔黎打碎做粉比KAKA食...

69P一包仔~~



沒有留言:

發佈留言