2009年6月30日星期二

:+:KAKA又撞見朋友仔:+:

每日放工同KAKA出去散步係我既運動~

KAKA: 出面有D曬...媽MI可唔可以買副太陽眼鏡比我呀~~~




平時冇人O係屋企..KAKA淨係會訓訓訓...等我地放工番黎帶仍去玩...

KAKA: 岩岩訓醒...痾個O殊O殊先~~~



天氣好好呀..又唔係好熱..又有風~~~



大個女既KAKA...會行行下回頭望下我...



KAKA係咁望落條河度.....因為...



因為未潮漲...河邊有好多鴨仔丫~~



KAKA: 咪掛住影啦~~



行到黎呢既通窿橋度..KAKA竟然坐定定...即係想入去啦~~~



先排仲笑佢細膽...宜家佢日日都要入去行下....XD




行行下...KAKA又冇啦啦坐定定O係度搖尾...做咩咁開心~???



因為KAKA個朋友BLUEY仔都黎左丫~~~

睇黎BLUEY見到我地都好開心啵~~~



佢地兩個玩得好開心...BLUEY好就KAKA的....



佢地兩個跑左一大輪.....到到7點...BLUEY個主人就要番去煮晚飯了~~~

而KAKA就霸左BLUEY咬住既樹枝黎玩.....

我冇扣番KAKA繩架~~~



KAKA: 咬咬咬~~~



比KAKA咬多陣~~~我就拎鎖匙出黎準備番屋企..我行東..KAKA就行西...我一同佢講BYE BYE...佢就跟住我番屋企....呵呵呵...開心死我~~!!!

沒有留言:

發佈留言