2009年7月4日星期六

:+:KAKA好熱呀:+:

因為天氣好熱...所以要帶kaka出街就要早d..同埋去玩既一定要帶定好多水比佢....唔係kaka中暑就不得了~


kaka:有水飲玩都玩得放d呀...




亞媽呢排成日都話我唔跑.....所以幾日冇帶我黎跑了~~淨係行行行就算....好在有爸爸帶我跑ja...


kaka開心到傻左...自私到不得了...咬住個波仔就唔肯比我..


我就唯有坐o係d冇咁曬既地方度幫佢影下相就算....



kaka: 雖然我係唔洗好似媽咪咁...日頭搽防曬又夜晚搽美白...但係.....我都會怕熱架....





kaka抖左一陣...見我笑佢..佢又彈起身又玩過.....



飲多陣水..又係時候番屋企了~~~



  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-07-07 21:35:00
香港天氣都好熱,一出街週身汗,我都懶除咗去娘家外,盡量都留在家中歎冷氣,連出去買餸都吾願,實太熱了
[版主回覆07/07/2009 22:13:00]媽咪話今年熱得好緊要....開少陣冷氣都會覺得頭暈暈呀...千叮萬囑我唔好summer番黎....因為我真係會溶架~~~

沒有留言:

發佈留言