2009年7月5日星期日

:+:kaka最free自由行:+:

頭先去買餸時陳米發現左一千零一盒羊骨...即刻買左比kaka


陳米o係細房整野先....我困左kaka同自己o係廳...費事比kaka攪住陳米整窗簾.....





kaka有咩做...咪就係咬骨骨lor.....



kaka: 爸爸食左粥粥之後就同左我去街.....亞媽之後先出黎....佢話怕曬喎...



kaka: 之後亞媽都出左黎...佢一出黎就話我幾乖....叫左爸b放繩比我自由行~~開心到我走到走唔切



kaka: 我咁心急走去邊....咪就係食紙巾lor....我想食好耐架喇...頭先行左幾轉好想食...不過爸b拖住我..我一行埋去就會比人鬧...仲可能會的我番屋企...好在有亞媽ja....



都唔明做咩d狗咁中意食紙巾既~~~



kaka帶左圈圈,,,,佢自己就勁唔中意d野箍住佢個咀....o係草地都典黎典去想整甩個圈圈..


笑下佢ja...就即刻彈起身


又係時候番屋企了~~~

沒有留言:

發佈留言