2009年8月16日星期日

:+:下水禮---PART 1:+:

呢幾篇下水禮既相係ADA用佢部靚機影既.....

THANKS ADA!!

一落車ADA就拎機影了~~~真係好~!!!

我仲O係度執緊D野落車~~~

亞鋒就拖住KAKA~~





KAKA: 契爺....我真係覺得你D腳趾好似好好味~~~~



今日天氣真係好好丫~~~~



KAKA: 快D行啦...仲影~~~!!!



因為TRACY塞車未到....我地玩左先~~!!



行左一地石仔灘~~~~嘩....除鞋又唔係...唔除又鞋行~~~O.....

我地一家3口~~~~~KAKA係咪好似好乖咁呢~~~~~



KAKA: 真係變HOT DOG了~~~!!!



我地企左O係度等TRACY...KAKA好醒...又撻左O係唔曬既地方~~!!



但係又88卦卦.....人地O係下面玩...佢又要睇~~~



我見KAKA咁熱....同佢去買左個雪糕食~~~



KAKA:好好味呀!!!



食到一咀都係~~~



陳米見我係咁比KAKA食...KAKA又博命食~~~陳米拎開左個雪糕.......KAKA睇在個雪糕份上...O係度扮乖~~~~



等到TRACY了~~~我地就去左海邊~~~

睇下後面.....TRACY帶左ARNIE去玩跳浪~~~~~KAKA仲岩岩先著左件救生衣....未肯落水~~~



我本身...捲起左褲腳......打算同KAKA踢下水.....



之後要就地除左條褲...好在呢係英國.....除咩都冇人理~~!!!

我打算拉KAKA落水....KAKA又走左去鬧ARNIE!!!



KAKA唔SO我....唯有叫陳米拖KAKA落水...~~~



陳米好想襯呢個機會等KAKA游下水...KAKA仲有2個月就2歲..好怕佢再唔游就會游~~又會再怕水.....



今次有TRACY件救生衣~~~我地又放心D~~~

KAKA都游左一陣架~~~一陣即係幾下~~~~



不過D浪真係幾大~~~~~~



快D睇埋下一篇啦~~~

沒有留言:

發佈留言