2009年8月16日星期日

:+:下水禮---PART 2:+:


好在ADA有幫KAKA影游水相姐...~~~

陳米見到KAKA游水..都不知幾開心`~~~~




KAKA: 仲笑仲笑.....爸B好大浪呀..快D游番岸啦~~~~!!



點知....陳米都唔知有個咁大既浪....

個浪整到陳米成身濕唒~~~~....KAKA直頭成隻唔見左~~~~哈哈哈.....佢趴番上岸就係咁FING FING FING!!



我地個個係咁笑佢....KAKA瘀到痺唔肯落水~~~~~



陳米: 乖啦.....橫掂爸B都濕唒了~~~同你一齊游過啦~~~



KAKA: 唔制呀~~~~~~!!!!!!唔去呀~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!



KAKA: 你聽唔明我講咩....你睇下我個樣先丫~~~~我都擺明唔想游啦~~~~



KAKA: 我打死都唔游水.....唔游唔游....唔好拉我啦~~~~~!!!!!!!



我就落左水...想引KAKA黎.....不過KAKA唔SO我~~!!



KAKA:你地拍手唱歌講咩我都唔會理你地架喇~~~~



真係見到就覺得好笑....叫佢游水姐.....慘情到咁樣~~~



KAKA: 我好慘呀~~~做咩逼人游水~~~~



KAKA: 我唔中意ARNIE成日聞我個PAT PAT!!!



KAKA成日O係度鬧ARNIE.....TRACY終於睇唔過眼....要出手了~~~



KAKA比TRACY鬧完...O係度鬧情緒~~

哎呀...KAKA真係好型~~!!!



陳米見自己濕唒~~~點都要的KAKA去游水...~~~

就抱起KAKA同佢一齊落水~~~



不過一個大浪沖埋黎...陳米就坐左落水~~~

嚇死KAKA~~



以下呢張相好好笑.....如果唔係我唔會放出黎...因為我透底..哈哈~~

KAKA見到個浪...驚到朦唒眼~~~~




見到嚇死我.....即刻走去抱埋一份~~~~



請再睇埋下一篇~~~~

沒有留言:

發佈留言