2011年5月30日星期一

:+:+:2011 馬爾代夫 出發+到達篇:+:+:

天色麻麻..不過冇比火山灰影響有得飛已經算好好~~~


 
 快D比我上機啦~~~~~

 班機唔FULL....可以一人坐一行...~~ 
係丫...咁樣的確唔係好SWEET的...

10個幾鐘頭.......終於飛到黎印度洋了~~~

入境......就係咁樣...得幾個COUNTER~~~~

好似既大陸咁......好落後呀~~~!!!!

由倫敦GATWICK坐BA直接飛到馬爾代夫首都馬里
落機時係馬里朝早, 可以直接坐水飛去RESORT!
貴少少, 但係值得!
呢個時候仲要撞正馬里暴動呢~~更加覺得值得~!
唔係就要家人好友擔心了~


好在有RESORT人黎接我地去戶外水上飛機CHECK IN櫃檯~~

 水飛.....其實..我有D驚~~~

天氣麻麻地笠痴痴~~

其實都係等左十幾分鐘...不過...我想快D去洗個白白丫~~

水上飛機機票~

D行李上左機了....差唔多到我地..

 有D島仔太近..冇得搭水飛....就要搭船船....
我怕暈船浪..唔係既話其實一程水飛一程船船都幾好~

D水既色真係好靚~~ 

兩個機C都係唔著鞋的.......

呢個島好細丫~~~

飛左大約40分鐘..就到左CENTARA了~

我們揀左呢邊的日落有兩層的浪漫水上屋仔~!!

獨立泳池沙灘屋~

落左機要坐接駁船仔就可以入RESORT了~!!

當然有帶埋想去馬代的麥兜去啦~!!!

家庭水上屋~

有泳池的海灘屋~


沒有留言:

發佈留言