2011年5月30日星期一

:+:+:2011 馬爾代夫DAY 1 即時下水!!!:+:+:

藍水
藍得好似假一樣的水...

不過冇太陽同埋作打風炒起左啲沙...唔係好清~

好在加錢JOIN左ISLAND CLUB...一落船仔有人用哥爾夫球車黎接我地環島介紹一下...之後就去左CLUB HOUSE CHECK IN了...
當然...CHECK IN時有杯好好味的WELCOME DRINK同埋冰凍毛巾仔抹吓頸仔同手仔啦~!
之後就番屋仔了~~

天花風扇~~


蚊帳~ and 沙灘巾~.

屋仔對出的海..有好多珊瑚礁~
一定有好多魚仔了~!! 

一行出陽台就係呢個...一望無際的海連天...天連海~~

浴室~
其實佢好幾大的..但係我呢啲反攝影效果, 影得佢好細~ 

打開窗就望到房間了~
10級香艷..哈哈哈哈哈~!!!
可以對住個海SHOWER同埋浸BATH~~

仲唔洗爭洗手盤~~

我地當然係自備左機仔...帶左好多電視節目同電影黎慢慢睇啦~

抖一陣去左REEF 食個LUNCH~
CENTARA的PACKAGE, 一般係包3餐(自助餐在REEF餐廳)
但係我地UPGRADE了...ISLAND CLUB
早午晚三餐可以在ISLAND CLUB點餐..(果汁係即點即搾的..REEF當然唔係啦~!)
REEF...係冇....冷氣的~!!!!!
可以ROOM SERVICE
同埋做左星級UPGRADE
可以晚餐去泰國餐廳
又或者係意大利餐廳
又可以用ISLAND CLUB專屬泳池
再做埋超級UPGRADE
島上酒吧飲品全包, 即係雞尾酒, 烈酒, 果汁.....都係任點任飲啦~~~
仲加多可享用ISLAND CLUB下午茶及晚餐前小食~~

平身咩都唔UPGRADE可以平好多..
不過...我家大少...真係大少黎架..
揀島仔的時候, 見好多人話餐廳食物貴...(當然係貴的啦~!!), 自備乾糧杯麵晚晚當正餐食..

大少話: 我唔理你揀咩島啦..總知你唔好去到同我講價錢....去旅行要計黎計去...我唔要咁呀~!

所以...就一不做...二不休~!!
不過...呢個選擇好明智!! 超級UPGRADE好似係大約每日1200蚊港紙...(梗係冇得淨係UPGRADE頭幾日啦~!) 但係真的值回票價~!

 好~!!!食左個自助LUNCH...冇影食物唷..(不過之後嗰幾日有影的~!)
REEF食物多原化...沙律吧/中/西/日/印/泰式食物都有..

食飽LUNCH抖一陣...
就落水了~

天色咁樣....不過都係會忍唔住啦落水的~!

水.....好鹹~!!!!真的真的好鹹...
我一啖都冇飲過...坐喺樓梯仔習慣水溫的時候...坐左一陣...FEEL到PAT PAT有D痕~~(哈哈哈)
但係潛落水時...面仔都有D痕...
上去照鏡時....紅唒...
我自己本身比較易皮膚敏感~~~就中招了~!!
(好在第2日開始好啲~~)

見到嗎見到嗎....就黎落大雨了~!!

睇水的我....(叫左大少DAY 1唔好游到咁遠...我驚驚呀~!!)
即係叫番佢番黎...佢游水係OK...但係畢竟好耐冇游..同埋又朝早時先落機...
一陣有咩我都唔知點救佢~!!!

同埋...佢TOTAL 8日...都冇著過一次橙色浮浮衫~!!!!!

談一陣心之後...(對對對...好感恩...我地兩個...一起多年..的確仍然有講不完的話題~!)
舊大雨雲飄走了~~ 
當然又係再落水啦~!!

我之前幾個月番香港仲專登入左部防水OLYMPUS相機呢~!!
當然要影番夠本~!!!

屋仔方便在水夠深...一落水就可以浮潛了~!!




之後 下午茶時去左嘆番杯咖啡...食件蛋糕...

再玩一輪去左REEF食BUFFET DINNER...不過好似一般般...唔係難食..不過冇咩特別咁丫~....
因為仲係第一日...唔想玩得太攰....
睇陣電影........睇到半夜...又餓餓地...
食左個杯麵仔先訓~~嘻嘻~~!!

沒有留言:

發佈留言