2012年5月20日星期日

:+:+:CLARINS纖顏緊緻精華:+:+:

做女仔真係好忙.....除左要美白....仲要打救包包面....

因為要搽美白精華.....暫時放低左SET 瘦面精華........淨係要黎做急救用...

即係要去街仔.....先會用左佢黎按摩下塊面~~效果又真係幾即時O既~~~

最好就係佢質地夠乾爽......我好怕D痴立立O既野架~~~




再用埋同系列O既眼部緊緻精華.....咁就連O岩O岩訓醒O既浮腫眼都會好D....

我有舖訓前飲好多水O既癮......唉....



自己就感覺上用左呢SET野按完面面先再搽面霜....再化妝O既感覺好D....化D眼耳口鼻O既時候都會得心應手D...

但係大少....佢就唔明做咩我攪咁耐....(其實都唔係好耐JA......15分鐘就攪掂唒洗完面之化妝前O既步驟...)

佢又話得冇咩分別........(我有次去左剪頭髮.....剪短左幾吋.....佢都係幾日之後先發現...)

不過....經過多年訓練....

宜家我地去街拍拖仔之前.....我通常都係化好唒妝換埋衫先叫醒佢.......

佢通常都會O係我問佢之前...佢自己就會話....: 丫....今日個妝OK啵......又或者係....今日幾上粉啵...

呢D少少野........佢主動講先...就唔洗我係咁問佢....: 我有日個妝點點點...之後佢又答唔出我想聽O個D....

不過最緊要O既係.....

我一直都覺得....唔係女為悅己者容LOR.....

而係為左取悅自己~!!幾時都係令自己開心最緊要~~~

錫你O既人會為左你開開心心而高興安心......唔錫你O個D人....你洗鬼理佢咩.....

親愛的你...你明唔明~???

  • 留言者: samwei
  • Email: samwei840@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-05-21 02:19:13
我有朋友最近都轉左用呢隻牌子, 說效果唔錯。
[版主回覆05/22/2012 06:40:53]真係OK架...有隻係搽身減肥O個個都OK..不過呢...佢係D水水既質地....搽落去好鬼凍...都係等天氣再熱D先用~~

沒有留言:

發佈留言