2012年5月16日星期三

:+:+:origins肌膚再生修復面霜 :+:+:

冬天o既時候唔知塊面做咩鬼...好煩....

可能係因為我晚晚開暖氣訓....定係唔知係咩....

塊面唔知做咩搽咩都會紅紅痛痛咁.....

攪到我連面霜都唔想搽......

塊面愈黎愈唔聽話....連用我最愛既nars aqua gel之後再上粉都怪怪的咁....

有一日....我同媽咪傾電話講起...我話自己塊面乾到打唒格仔...搽咩都唔上...

媽咪話: 唔係咁恐怖呀嘛...

之後自己再照下鏡....

嘩.....真係幾恐怖喎....我仲係2字頭就咁樣...

唔得唔得...要入番多D..(其實我本身都好多...)唔敏感又水份重O既野黎搽下先~~

比我搵到佢~

origins肌膚再生修復面霜---32鎊 - 50ml (不過我好似O係買滿30鎊ORIJINS產品..佢送一樽咁樣...30ML O既~~)



適合敏感混合皮膚使用就O岩唒我.....質地水水地又幾潤..但係又唔係痴立立....

不過呢...就冇防曬囉....

所以我呢排都係夜晚用佢多~~~

搽完塊面仔仲寧舍滑.......呵呵~~同埋唔怕好似BIOTHERM O個隻 溫泉水潤保濕凝膠 咁.....

搽完再搽其他野上去...去好似擦膠咁...捽得番出黎.........上粉底先慘.....連埋D粉一齊出番黎....好煩...又要洗面由頭再搽過~~


  • 留言者: samwei
  • Email: samwei840@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-05-17 01:57:49
我都係, 如果無防曬的就會當做晚霜用, 或者再搽防曬。 我都長期用 orgins, 呢樽就未用過。千祈唔好用BIOTHERM, 品質好差, 以前未出名前就唔錯。(it was about 15-17 years ago)
[版主回覆05/17/2012 16:14:43]係呀係呀....BIOTHERM真係幾麻麻....下次唔買了..不過要清唒屋企D存貨先~~ORIGINS我都成日買...功效OK啦..但係起碼唔怕皮膚敏感...呢樽真係唔錯...

沒有留言:

發佈留言