2012年6月24日星期日

:+:+:EUNICE納米C熊果美白面膜紙:+:+:

呢個面膜紙..係我O係香港屋企搵出黎..再拎過黎英國O既...

我有好多面膜...但係用得最快...又最得最多O既...都係紙O既面膜....

因為唔洗洗丫嘛...同埋...一般黎講...放工番到屋企...我又會變番做一個四眼妹..之後先同KAKA出去下行....

之後番屋企先再落妝洗面......咁4眼妹咁樣做MASK好煩架嘛.....

洗碗又有蒸氣....煮飯又會好似成個機械人咁...

所以呢.. ..PAPER MASK就係我訓覺時用O既...(我知...有D人話敷住訓..塊MASK乾左之後會反吸番皮膚O既水份丫嘛...不過我比較反訓....訓訓下塊MASK就會唔知走左去邊...我朝早起身O既時候覺得滑左易上粉左...唔覺乾啵~)

因為..冬天O既時候開暖氣....好乾...有時訓前如果唔記得搽CREAM呀...訓醒D皮膚會索索聲O既.....個咀仲會乾到甩皮呢...

又因為夏天O既時候..又乾...又熱...敷住塊PAPER MASK訓...涼浸浸...好舒服~~



呢隻MASK O既質地比較厚...同埋得意在....佢D精華液...係奶白色...粉粉地O既....

不過呢...佢都幾夠大張....



敷左成晚....(其實我4點幾去O殊O殊時就搣左佢出黎....)...朝早起身時...覺得白左....睇真D...係因為...塊面有D白色O既粉番左O係度...洗完面之後...

就打回原形了..(如果咁易白O既話..仲邊有人去打美白針呢)

今朝搽面時都幾得心應手O既....(

因為有時..真係搽黎搽去都唔順心..


  • 留言者: 小咪咪
  • Email: may.bartlett@btinternet.com
  • 網址:
  • 日期: 2012-06-26 03:18:11
無見太陽好耐啦, 點曬黑呀?
[版主回覆06/26/2012 03:30:42]琴日同今日都好好太陽呀。。我係有時同卡豬出去。。。愈行愈耐唔覺意。。就曬黑左了


  • 留言者: po
  • Email: po_london@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-06-25 04:44:18
涼粉子
我都想尋求美白的方法.......UK的紫外光都好勁架,我多咗雀班了.
[版主回覆06/25/2012 16:15:09]係呀...因為呢度唔會話太熱...有陽光時好舒服...唔覺唔覺..又曬黑左了~..宜家都係勤D搽美白...防曬...同埋做MASK JA...朋友有話一隻日本一SET好多粒O既美白丸OK....不過...我自己冇試過呀~

沒有留言:

發佈留言