2012年9月15日星期六

:+:+:猴頭菇螺片雞湯:+:+:(附食譜)+啡色奀豬卡~

天氣涼涼O地...又係時候飲老火湯~~~~~~嘻~


由一開始飲猴頭菇..媽咪就係買呢個牌子...

咁多年都覺得佢好味道~

呢D就梗係又係媽咪拎過黎架啦~~呵呵~~


一次過整定一隻雞....但係我通常都係落半隻的~~有半隻扔番入冰格~~

下次一拎出黎就用得.....夠唒方便~~~

凍水加入雞~

大火煲起滾起~~

拎出黎之後去皮去肥...再飛多一次水~~


湯料浸好後隔水, 加兩片薑, 同埋雞~~慢慢煲佢兩個鐘頭多DD就OK了~~~



********************************************

湯渣..係KAKA O既最愛....
不過呢....

呢排都唔係好敢比紅蘿蔔佢食.....

人食得多紅蘿蔔, 膚色會變得橙橙黃黃....

原來.....狗仔食得紅蘿蔔多......D毛會變啡色架~~~

先排KAKA D手仔腳仔咀仔邊都係啡色....係因為食得好多紅蘿蔔..

(係咁O既...因為天氣熱嘛.....佢又唔願去街..咁我見佢行得少...我又唔想佢咁多肉呀...餅餅O個D比佢食...咁咪比多左菜同紅蘿蔔~~~~~)

呢排冇得食紅蘿蔔....白雪雪番好多了~~~


呢個星期好多朋友仔都話KAKA肥~~~

係時間要減肥肥了~!!!!!



  • 留言者: po
  • Email: po_london@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-09-15 17:58:47
涼粉子
卡卡真係好巨型喎,佢個頭仲大過陳大少呀
螺片湯真係好鬼鮮味的
昨天跟你煲了雪梨乾湯,清甜又好味,相公好Like,Thanks....
[版主回覆09/17/2012 18:22:23]E..你D雪梨乾咁快手收到仲煲埋飲左TIM喇~??呢幾日涼涼地...又乾乾地...我都要出動D湯水了~~~
哈哈哈...我地有時叫佢做奀豬卡架~~~!!佢...唔知佢自己咁大粒的..有時候...仲好似BB時咁...人齊開飯佢就湊熱鬧...入飯檯下面...但係嘛...行黎行去...真係會推得開飯椅同埋飯檯...我都怕左佢~~!!但係...又唔鬧得..佢都係湊熱鬧咋嘛~~哈哈~


  • 留言者: 靚婆婆分享
  • Email: sfsfsfwong@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-09-15 14:26:10
睇佢真係肥咗d喎......快快去減肥啦@
[版主回覆09/17/2012 18:23:07]努力左2天了~~~

沒有留言:

發佈留言