2012年11月2日星期五

:+:+:糯米肉丸子:+:+:(附食譜)+涼粉家晚餐21.10.2012

就係呢個懶洋洋O既星期日...大少...訓到下午4點...唉.....我9點幾就起左身~~

執左屋..洗左兩機衫....食左早餐..又食埋LUNCH....連KAKA都去左兩次街街了~~

到到大少起身時...佢問..係咪出去睇戲+食飯....

佢問我時都大約4點半...

呢排轉天氣...4點半就好似6點幾咁O既天色.....仲話出去.....

大少話不如去買野打邊爐...

我又SAY NO...買得黎再番到黎洗洗切切...食得黎都晏了~~

其實我咩都SAY NO..係因為.....佢起身時..我可以眼訓了~~~哈哈哈哈哈~~~~~

同埋我都準備左夜晚食咩了....

快快手早D食飯飯..食飽飽睇套戲..洗白白之後就去訓...黎緊呢幾個星期都會忙丫..

貪得意...整D未整過O既餸~~~

想整好耐了~~~


材料及做法:

免治豬肉




刴至起膠~


加入胡椒粉+生粉+生抽+鹽+糖後拌勻~


隔左一晚O既糯米洗乾後隔水~


免治豬肉搓成小肉丸~


放入糯米內滾動~



沾上糯米~


我冇蒸籠紙, 唯有用牛油紙, 要剪開小孔呀~~


大火隔水蒸20分鐘至糯米及豬肉全熟~


個樣唔係好靚..不過好味道的~


是日晚餐: 糯米肉丸子 + 蠔油生菜 + 酸辣檸檬蒸爐魚~~


起左身O既大少...其實O係細房度打機...

KAKA一直陪我睇電視同埋煮飯...

到到開飯了..先叫大少出黎...

佢見到呢D餸...好似好開心丫~~

大少: 嘩...好耐冇食檸檬魚了~~你又話是但整O既...咁多餸...
我: 一早估到你訓到唔知幾點啦.....咁樣煮一煮..好快~~
大少: 我仲以為係食打風餸了~~~

嘻嘻...如非必要..我都唔會出動打風餸架~~~!!



  • 留言者: 黃師奶廚藝小百科
  • Email: marblecw@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-11-02 12:15:16
嘩~瞓到四點??好誇張喎!
[版主回覆11/05/2012 20:25:55]我都係咁話~~..!!

沒有留言:

發佈留言