2013年7月15日星期一

:+:+:白酒辣椒海鮮意粉:+:+:(附食譜)

上次出個小差時….喺酒店的餐廳食左個幾好味的辣辣地海鮮意粉


一直想番屋企煮番次比陳大少食
 剛好呢日買左三文魚.. 就一於試吓呢~~




 


材料及做法:

螺絲粉- 大約350克 (其實係因為我以為屋企有長意粉...原來食唒呢....)
三文魚- 250克 (去皮後切大粒)
蝦仁 - (大約200克, 印乾水後用胡椒粉及芫茜碎拌勻)
魷魚 - 一隻 (切粗圈後速極汆水後過冷河, 印乾水份後備用)
乾蔥- 6粒~ (去衣後切厚圈)
白酒- 100ml
忌廉 - 50ml
原隻指天椒 - 4隻~


先煎封三文魚粒~


盛起備用~


蝦仁略炒~


加入已汆水的魷魚圈~


盛起備用~


油鹽水煮意粉....好多大廚都話....要好似海水咁鹹....(但係我發現左唔同地域的海水係唔同鹹度架~~~目前為止..浸過的海水係馬爾代夫最鹹)

意粉包裝袋上話煮11分鐘, 我呢度烚左8分鐘~~~


炒香乾蔥及指天椒...(指天椒唔切開唔會好辣的~~!!)


加入海鮮後加入白酒~~


煮滾後加入意粉~ (意粉直接由大鍋內夾過黎即可, 唔好過冷啦呢~~)


加入忌廉~~呢個時候可以隨量加入紅椒粉(PAPRIKA)及辣椒粉~(如太乾身, 可加少少意粉水)

煮滾後可熄火調味~~~


大少好鍾意呢個辣辣地的意粉呢~~~

佢話冇平時白酒忌廉咁膩...海鮮又煮得剛好...(其實我嫌蝦仁OVERCOOK了....下次可晏少少先落蝦)

不過呢個算唔錯....一定會耐不耐又煮過~

HAPPY COOKING~~~


  • 留言者: Pandora 香傭講法文
  • Email: panpanchoi@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-17 18:06:21
睇到肚餓tim^^
[版主回覆07/17/2013 18:38:09]LUNCH TIME了PANDORA, 快快去食LUNCH啦~~^_^


  • 留言者: Vicky
  • Email: ngviky@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-17 04:22:54
涼粉子:
~你出差都帶領到煮野食靈感比你!!
~而個pasta, 都幾方便完成. 有時,放工放得遲, 食飯都只想快趣趣, 就有野食!!
[版主回覆07/17/2013 16:43:11]係呀係呀..出去食飯可以吸吸新煮意丫嘛~~!! 快快手煮好個DINNER我就可以有啲ME TIME了~~~!!


  • 留言者: samwei
  • Email: samwei840@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-17 03:01:23
咁多料, 食得好開心呢
[版主回覆07/17/2013 16:41:52]如果屋企有帶子仲開心呀~!!!!


  • 留言者: EE
  • Email: chansookyee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-16 17:48:56
煮得好靚呀
[版主回覆07/17/2013 16:39:59]謝謝你呀EE~~^_^


  • 留言者: 黃師奶廚藝小百科
  • Email: marblecw@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-16 11:36:25
你d 三文魚煎得好靚呀!~
[版主回覆07/17/2013 16:39:49]謝謝你們~~~~~個新PAN真係買得好呀~!!!!!哈哈哈~~~
[Ceci回覆07/16/2013 23:48:38]我都想講, 個三文魚真係煎得好靚.
[版主回覆07/16/2013 16:26:11]嘻嘻...你咁講..我會開心唒~~個新PAN冇入錯貨了~!! ^_^


  • 留言者: Mr & Mrs Leung
  • Email: pugusanleung@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-16 10:49:59
通常辣的意粉係茄汁或冇汁
好少白汁
[版主回覆07/16/2013 16:26:35]係呀..我就係上次第一次食白汁仲要係辣辣地...先番黎試整架~!!


  • 留言者: Da Da
  • Email: amandaho98@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-16 06:48:53
THANKS, 等我記低先...
[版主回覆07/16/2013 16:31:16]我都係記低等自己下次整先記得咋~~!!!..有時唔知煮咩好...黎BLOG睇下都幾好~^_^


  • 留言者: Ceci
  • Email: cecio8o8@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-15 23:36:14
海鮮扁意粉我鍾意意大利製法, 就係無汁, 只係tossed with olive oil, 煎香嘅garlic and red crushed pepper, 少少辣又夠香, 正!!
[版主回覆07/16/2013 16:29:09]我都鍾意乾身的....不過屋企的大少....好怕乾爭爭的食物..等我少少少少咁導佢食先~~^_^


  • 留言者: Fung
  • Email: banjofung@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-07-15 20:36:52
又學倒野,下次煮意粉多加點鹽,應該會好味
[版主回覆07/16/2013 07:49:35]加鹽同埋油..等佢快熟得黎有味同埋唔會痴埋一舊舊~我都係睇電視學的~~^_^

沒有留言:

發佈留言