2013年9月10日星期二

:+:+:日式啤酒豬五花(附食譜):+:+:涼粉家晚餐(02.09.2013)

好耐之前去AQUA KYOTO食LUNCH時..朋友仔叫左個CIDER PORK BELLY黎食..
我食左一舊仔, 覺得幾好味, 一直都記住...屋企有齊材料就可以整了~
有齊材料意思係屋企要有日本啤酒, 但係唔係專登去買一大罐咁呢...
你地明架啦~~~哈哈哈~!! (我一向都好精打細算架嘛~!!)




材料及做法: 
豬五花 - 大約400克 (第一次原塊汆水大約5分鐘, 洗淨切到大約麻雀咁上下大小, 再汆水, 洗淨後隔水瀝乾~)


Sapporo啤酒200ml, 薑片5塊, 加入味醂2湯匙, 冰糖1湯匙, 日式醬油1湯匙
大火煮至滾起~

加入豬五花塊,為左顏色靚少少, 開左少少老抽~
煮滾後小火炆30分鐘再熄火焗30分鐘 (就應該夠腍了, 唔夠就再炆再焗啦~!)
熄火後加鹽調味~

用左LC 16CM圓鍋, 真的比較鎖水, 所以汁料到冇加水份~

呢晚仲有蝦米旺菜煮粉絲煲+之前浸定的花雕醉雞尖~
  
 
 當然唔少得湯水啦~~
木瓜海底椰片魚魚湯~
(材料: 木瓜, 魚魚, 海底椰片, 紅蘿蔔, 南杏, 蜜棗, 薑片)


開飯了~!!!



6 則留言:

  1. 好想試下個日式啤酒豬五花肉呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 整出黎好得意..好似有少少麥芽糖味咁架~~~

      刪除
  2. Wow Le個餸真係要添飯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食左一粒咋~~~唔係驚肥...係唔想更加肥~XDDD

      刪除
  3. 啤酒豬好新煮法,酒味濃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇酒味丫...反而有麥芽糖味~~~甜甜地的幾日式~!

      刪除