2013年9月14日星期六

:+:+:開心星期天之番茄蟹鍋:+:+:(08.09.2013)



星期日朝6點先番到屋企..同卡卡去個晨運..再晾埋之前洗落的衫衫...
訓時都差唔多7點..
早起的人兒我....8點半就醒左~!!! 痴線的~!!
喺床到碌黎碌去訓唔著...
2點時叫醒埋大少...出去中超入貨仔~!

只係入食物....但係係咪啲野貴左好多?又唔係買左好多




但係就買左差唔多160鎊~
真係樣樣都加價...人工加唔多囉~!!!!

不過要食就要買架啦~~
今次最開心係....啦啦啦....比我見到有新鮮藍蟹呢~!!!
我都係第一次見泗和行有得賣咋~~~啦啦啦~~
8鎊8一公斤~呢度3隻, 6鎊幾~~都幾OK~!!

番到屋企即時快快手整番個番茄雜菜湯底~

除左番茄之外, 其他的全部係卡卡的~
再加埋薑片同埋大少喜愛的白蘿蔔, 就係我地個番茄蟹蟹鍋湯底了~!!

JAPAN CENTRE買的芋絲比中超的更好味~
其實.....日本貨同國產.....唔洗講都知差很遠吧~

芋絲麵~

佢叫做魚皮餃, 但係同香港的魚皮餃完全唔似的..個皮一啲都唔魚皮..味道就似香茜豬肉餃~
不過味道唔錯...次次食唒都會再入貨~

牛筋丸+魚蛋~
呢隻魚蛋係急凍的新加坡魚蛋, 包裝一啲都唔吸引, 不過幾彈同埋唔錯的~

辣魚蛋都係家中常備的~!

今次唔知做咩...芥蘭, 芥蘭苗, 菜心, 菜心苗, 蓎蒿, 樣樣都冇~!!!
所以先買左菠菜....我啲菠菜恐懼症似乎好番得7788~!

羅馬菜~

大少手切牛肉~

加到去12鎊85一公斤的豆苗....天呀...好貴..但係豆苗真係好好味~!

我對住蟹蟹又開心又冇從入手...好在大少自動獻身...呵呵呵~
呢隻蟹好好味~!!!!如果下次打邊爐有佢就好了~!!

我有蟹食同埋日本芋絲, 烏冬真係一條都冇掂過~!!

開飯了~!!!!!

23 則留言:

  1. 嘩!160£又真係幾貴!如果以加紙計, 應該勉強都買到兩車野! 唉!不過有咩好過將賺到嘅$$嚟食呀! 仲有, D蟹蟹個樣好得意, 我哋(+ 埋 Mr. Dolphin 都未見過. 呢邊D blue crabs 同香港差不多樣, 挾起佢時, 佢哋就會手牽手, 好齊心! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊的蟹蟹比人綁到實一實..冇得齊心了~!!哈哈哈~~我買完呢車之後...先醒起唔記得買米...琴日又去左買米同買菜....真係好貴貴呀~!!!(不過同你一樣諗法...賺完D錢錢唔捨得食...咁樣就冇咩動力賺錢錢了~!!)

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀~!!!!超抵..仲要係佢真係好鮮甜的~!!

      刪除
  3. 真係樣樣都加價...人工加唔多囉>>>>好認同呀!以前找$500都可以使幾日,E家去一次supermarket就冇咗!
    好豐富嘅一餐呀!超正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要呢...香港8達通增值500....一個星期多DD就冇左了...嘟嘟吓好快就又要增值~~-.-

      刪除
  4. it is like 45 euros for 1 kilo of prawns here (big size). Crab: i don't know the price ...

    回覆刪除
  5. 係以家樣樣都貴!!! d vat 又唔落人工又係gum 加

    回覆刪除
    回覆
    1. VAT唔會落架喇...我望自己一年加幾次人工可能仲會大機會啲~~>_<

      刪除
  6. 我見你買左蛋糕, 好食的嗎?行親唐人超巿都見有, 但又未試過。
    豆苗真係好貴呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋糕我好鍾意架~!!!差唔多次次都買~~一來我整蛋糕好差..二來好好好鍾意食BANDAN CAKE!!!!

      豆苗貴但係又真係算好見食的....耐唔耐一次啦...琴日轉行買左中國菜心~!!唔知做咩呢排中超唔多見菜心苗同芥蘭苗~~~

      刪除
  7. 泗和的辣魚蛋是我至我。 牛筋丸就要泰國果隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂...影隻泰國牛筋丸個牌子黎睇吓啦~!!!!!

      刪除
  8. 回覆
    1. 唔係啦...次次都係用呢個煲打邊邊...今次亮點係啲蟹唷~!!!!XD

      刪除
  9. 涼粉子,魚蛋係咩牌子呀?我去榮業買o左隻,好難食,軟身到唔想再食第二粒!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知仲有冇PACKING係度..番到屋企影比你睇~~我喺泗和買的...佢得一隻辣炸魚蛋咋~~

      刪除