2013年9月8日星期日

:+:+:晨運卡卡:+:+:(18.08.2013)

今年英國夏天真係冇得彈, 10日有9日都係好好陽光又有風...天氣乾爽得黎又唔會太熱~!
不過我話唔太熱...但係卡卡豬就熱到出HOTSPOTS, 即係狗狗濕疹~真係陰公豬唷~!

熱熱地時連床到唔願訓~!
咁當然係地板涼爽啲啦~


其實戴帽仔都幾可愛丫...睇佢個樣幾不滿~!!!

但係我真係好鍾意撩佢的~!!

玩到KAKA唔開心..都要同佢去個街分散吓注意力..反正佢都比我整醒左了~!

喺屋企附近就好鍾意閒呢度索吓嗰度...行遠丁丁就唔會...

我估應該係CHECK吓邊隻狗狗黎過佢地盤打卡的意思~??


適量地曬太陽...有益身心~!!

仲可以減壓~





之前有留意KAKA的BLOG友們....KAKA手肘好番好多了~

係熱到隻狗咁定係笑笑口~?

不過多街去的狗狗真係會活潑啲架~!!

10 則留言:

  1. 今年夏天真係好唔似英國既夏天!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日涼番好好好多...唔好凍親呀~!!

      刪除
  2. 帶帽KAKA好有lady feel. 咁咪即係 LADY KAKA! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...如果DRESS UP KAKA到好似LADY GAGA咁..都應該會幾攪笑~!!!!! 不過狗公主根本就覺得自己已經好正..唔鍾意人攪佢~>_<

      刪除
  3. 我每次見到KaKa都好想同佢wrestle!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好激烈架啵~!!!我都係睇佢同卡爸爸咁樣玩多~~~^_^

      刪除
  4. 戴帽嘅Ka Ka又真係好可愛^^張banner都好靚仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果戴帽時佢可以專業少少...比番丁丁點笑容我就更好了~!!!
      BANNER張相我地都好鍾意架...仲整左做大大幅掛牆帆布畫呢~!!

      刪除
  5. 夏天可唔可以剪短D毛呀?出疹...試下用蘋果醋開水抹下身可能OK

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用緊醫生開比佢D野黎幫佢抹丫..今年真係熱左成3個月..佢又甩又生咁換毛換足3個幾月都仲未停, 真係人都癲~!!
      乖乖有冇飲過蘋果醋水呀~?我之前加左少少落KAKA D水度比佢飲...佢真係唔願飲丫~!!!係要幾日後佢自己口乾都頂唔順先飲...-.-

      刪除