2013年9月26日星期四

:+:+:9月開心小BLOG聚:+:+:(03.09.2013)



丫...轉左部門後....啲工作開始上手...天呀~!!! 好忙呀~~~呢幾日都係成6點先閃人..連平時最愛的放左工去買吓野活動都多數喺超市進行..(因為6點好多店都關門了~!!嗚嗚~!!!)
公司忙...連上網買野都少左好多...我平時...日日都要買啲野.....但係....我好似差唔多成個星期冇買野了~~~天呀~!!!!!!!!!
***************************************************

我地之前的每月一BLOG聚都拖左好多個月了...唔係A番香港就係B番香港, 再唔係就係大家忙...時間唔易就~~

上次同大少去LOCH FYNE食飯飯時見到佢9月3日會做特別的地中海SET MENU...

即時WHATSAPP BLOG友仔SAMWEI同M小姐去TRY TRY...
當係聚聚傾吓計都好...不過就係星期二黎嘅...

BOOK左檯7點半...我地大約6點半會合....行左陣~!!(丫~!!!!唔夠時間行街街呀~!!!!!!!!)
就去左食飯飯了~!!! (下次記得記得預多多多好多SHOPPING TIME呢~!!)

坐底先叫飲品....呢隻冇氣的LEMONADE好好味....最鍾意佢在...夠酸得黎好香檸檬味~!!


 我的頭盤, 龍蝦湯...上次又係飲佢..今次都係飲佢..嘻嘻....我真係覺得佢幾OK呢...係要自己加丁丁鹽~~!!不過自己加鹽都好過太鹹唷~!!!

 S小姐的炸魷魚~

 邊食邊傾傾傾傾...特別係...呢日就係YAHOO BLOG話收檔之後的幾日~~~

 我同S小姐都ORDER左和尚魚意大利飯~!!!
 見到個樣就唔開胃~!!!
痴線架~~~食左一啖.....覺得佢超難食~~~~

完全唔係意大利飯囉~!!!

即換....

M小姐的意大利飯就靚仔好多了~!!

換左碟西班牙飯番黎好好多~!!! 不過被走左隻大蝦囉~!!

算~!!!! 呢餐的確志不在食~!!!同埋3個女人聚埋傾傾傾講講講...我心情很好~!!呵~

甜品點左個西班牙油炸鬼.....唔...又係把鬼的~!!

事實証明...平野冇好...同一間餐廳...一做SET MENU就連水準都降埋~~

算吧啦...我地下次食餐好的~!!!!!

10 則留言: