2014年5月28日星期三

+:+:卡卡豬相集 - 3月(後):+:+:

好似好耐都冇更新卡卡豬近況了~~

上回講到... 陳大少番左香港.. 豬女在家悶悶不樂~~

 其實前後都係10日咋...

有人番左黎... 最開心的..應該係豬卡了~!!



樓上個波... 其實係一個NIKE的最普通的橙色籃球,

不過卡卡細個時好鍾意玩波..冇人同佢玩..佢偷左個波...

當橙咁扯唒啲皮出黎~~~~

玩左陣... 一個攰樣~~~


仲要趴喺地下抖陣....


我地兩個掛住傾計~~

佢就會做啲野引人注意... 必殺技得一招~!!!

就係反轉~~

唔望佢就會叫到你幫佢話佢得意為止~~~


呢個係咩樣... 就係鬧緊天空上面飛的雀仔呀~!!!


同我行時我唔覺得豬卡會行幾步幫吓我... 但係同陳大少就唔同~!

唔好話人偏心... 其實...狗仔都會偏心~~


抖左陣...就再行遠啲~~~
 
雖然係3月尾...但係都夠佢熱了~~~~
 
3月尾英國下午氣溫: 大約得15度~~~ 哈哈哈~~~


2 則留言:

  1. Haha Kaka一定唔可以返HK,15度都熱,E家我哋33度呀!

    回覆刪除