2014年5月28日星期三

:+:+:拍拖子飲茶@LOTUS蓮舫:+:+: (25/05/2014)


雖然連放三日假期, 不過涼粉子呢排公司真係好忙... 連星期五收工時都忍唔住手拎左部電腦番屋企趕工~

星期六做左一日自閉妹... 真係好在有卡卡豬... 如果唔係...我應該真係足不出戶的~!

星期日... 陳大少頂我唔順... 早早起身..(大約係1點啦~) 同我去飲茶~

去到LOTUS時都成差唔多3點喇~!!


宜家倫敦酒樓星期日茶市都會做到下午四點半...

啱唒遲起身的我地~!

上一次..都應該係大半年前食過LOTUS啲點心差左好多... 所以好耐冇幫襯~!!

但係今次樣樣野都好正呢~!!

價錢同其他酒樓差唔多..不過佢水準算好高~!


 黎到LOTUS...我地認為係必食的菠蘿包仔~

入面個餡就係雞尾包的椰絲餡.....仲有一粒仔菠蘿~!

好味~!


 陳老爺同陳大少都好鍾意的牛柳粒~!

老闆娘私人醒比陳大少的.. (佢仲傻更更以為你地黎錯左~!)


炸兩~ 


陳大少最愛的小籠包.. 如果我唔係有麵粉恐懼症... 我都好可能會試吓整比佢食架~!

哈哈哈.. (佢話.... 我整到點佢都會食... 哈哈哈...佢呃我唔到的~)

我係唔會整架喇~!


我地兩個每次都係叫8樣野... (有時好餓就係9樣啦~)

今次諗左陣叫點心好定係咩好... 乳豬飯又好似好吸引...

不過最後都係決定叫珍珠雞...

點心紙係寫糯米雞的...

我麻麻地糯米雞... 只愛珍珠雞...

呢個珍珠雞好足料呢~!! 好味~!!


沙律蝦角係大少飛罰..不過呢個佢就麻麻地... 因為...入面有芫茜~!


我淨係食左兩啖... 好好味...

有冇人自己整過灌湯餃? 
陳大少又係好鍾意食.. 如果有一晚佢放工番黎我整定左灌湯餃比佢..佢應該會好開心~!


酥皮蛋撻仔燶左少少..不過都係好好味...

酥皮連蛋都好似入口即溶咁~!! 好好味~!!!


哈哈哈.... 我好鍾意食芋角...

次次飲茶係必叫~!!

今次都有叫... 不過...完全係掛住食食食唔記得影相仔丫~!!



3 則留言:

  1. 涼粉子:
    ~你公司就好, 可以帶部腦返工做!! 我做唔晒, 都要stay. 因所有公司Information 唔帶得走!! 可以帶返屋企做, 時間彈性好多
    ~去飲下茶, 我覺好好娛樂啦!! 啲點心種類都唔錯!

    回覆刪除
  2. i want to eat dim sum too... miss it so much, so jealous a!

    回覆刪除
  3. 呢間間中食一次覺得好食,有時得覺得佢地落得太多色素,怕怕。

    回覆刪除