2014年7月29日星期二

:+:+:下午茶聚@THE DORCHESTER HOTEL:+:+: (02.07.2014)


女孩子們的聚會~!!

話時話...涼粉子黎左英國咁多年..都冇喺倫敦英式下午茶過~~

所以呢次閒日闊太式悠閒下午茶... 

我當然有份報名啦~~ (工都唔番都要參加呀~~哈哈哈~~)





地鐵JUBILEE LINE (千禧线)信號故障, 人又多.. 車箱又焗...

我就焗住喺車箱入面成條沙甸魚咁.....

仲要一身汗....

焗左成20分鐘先開番車... (最慘係本身準時變遲到...)

一出到去地面見到有的士..即時跳上去.. 

車程大約3分鐘.. 不過天氣熱..太陽伯伯又好出力... 

我都唔想再曬住黎行了~~


到左酒店... 朋友仔都坐低左... 傾緊計了~~~~


點左要咩下午餐SET同埋咩茶... 就邊食邊傾.. (不過我地真係傾多過食~~)

先黎一粒薄荷古古力~


三文治麻麻地~~


當然一定有英式鬆餅啦~~


 適逢溫布頓網球賽... 所以蛋糕甜品都係用溫布頓做主題~



 環境很優雅~



紫紫地色調的花花... 睇見都心情好~~~


 

TEA完我地行左陣街街.. 之後就散BAND了..

因為有甜品淨.. 我打包左番屋企比甜品怪陳大少 

一定係行街時FING 呀FING... 

所以番到屋企時..陳大少一打開個外賣盒... 就話: 

嘩....你做咩拎盒廚餘番黎比我呀?@@

哈哈哈哈~~~~~佢地本身唔係呢個樣架~!!!!!!!

3 則留言:

  1. 嘩.....係倫敦搭的士又酒店High Tea.....真係富貴呀.....我明天都blog敍....去三聖邨食海鮮.....

    回覆刪除
  2. 嘻嘻!呢類型嘅"粗重嘢"通常係我負責,如果比老公拎,情況一定比妳嘅"廚餘"更壞!:p

    回覆刪除