2014年9月14日星期日

:+:韓燒 @ iSQUARE 名家 :+:

行完AEON 12蚊店後...

就過左去尖沙咀同親愛的花花食飯~~!!

地點係iSQUARE的名家~


有窗邊卡位~~ 對住個景食飯好開心~~~~


叫左個二人套餐~~


8小碟~~~

其中有一碟咖哩炆薯仔.. 簡單得黎好味~~ 可以抄抄小煮意
漬黑豆都係我第一次食的...  煙韌的質地好得意~


開動嚕~~~~





鮮人參雞湯好好味~~!!! 我真係要搵日煲一次丫~!!!!


謝謝花花的晚餐~!!!! 下次不如再約早啲啦~!! 
唔夠時間傾計呀~!!!!!!!

回家前去便利店幫陳大少收件~!!

原來佢上網買左部小米平板~~

我之後搵左好耐先搵到個套呢~!!!

冇色揀... 不過呢個色又幾啱我心水啵~!!! 呵~~


番到屋企.. 原來涼粉弟買左煎釀三寶比我做宵夜~!!

涼粉子好鍾意食東大街呢檔煎釀三寶架~!!!!!! 之前陳大少番左香港一轉.. 番英國時都外賣左番黎比我~~~ 哈哈哈~~~~


其實.. 我自己都買左ITALIAN TOMATO的栗子甜品回家~~~


栗子泡芙好好味~!! 


好足料的栗子得黎又唔太甜~!!

我鍾意佢多過ANGELINA的MONT BLANC丫~!!!


仲有栗子蛋糕~!!

呢個蛋糕同COVA的就一定冇得比了~~~~


沒有留言:

發佈留言