2014年12月13日星期六

:+:豉椒炒黃鱔片:+: (附食譜)

涼粉子好鍾意食鱔.. 

不過如果要喺魚市場買一條郁郁吓新鮮生猛嘅番黎要自己劏就有少少驚~

所以買左包急凍黃鱔塊番黎試試....

又真係唔錯啵~~~

之前麻煩大少話自己唔食鱔... (因為細個時一直都冇食過... 又話怕魚骨又怕麻煩...)

我都唔明... 起左肉咪冇骨囉~~~ 係咪真係有咁多野怕架姐~!!

我話整.. 一意孤行的話要整...

陳大少話: 咁我都可以試吓食嘅~~~


材料及做法: 

三色椒 - 各半個 (去籽後切條)
蒜頭數粒 - 切片
豆豉 - 1湯匙 (清水略浸後隔水備用)


急凍黃鱔 - 500克


其實都真係好乾淨~

只要再做粗鹽擦走滑潺潺就可以起肉切片了~


米酒 - 1湯匙
薑蓉 - 1湯匙
胡椒粉 - 少許
生抽 - 1茶匙
糖 - 半湯匙

炒前再加入少許生粉及麻油拌勻~


凍鍋凍油加入蒜片爆香, 加入鱔片炒至轉色~


加入三色椒, 豆豉炒至乾身~

最後加入2茶匙蠔油+少少生抽炒勻即可~


香口惹味:+:豉椒炒黃鱔片:+:完成了~~


陳大少話: 好好味喎....其實我唔係唔食.. 不過係未食過我就覺得自己唔會食咁囉~~ 其實鱔即係肥美啲又鰱牙嘅魚咋嘛.. 我覺得好食.. 下次可以再煮喎~~

就係咁... 又一次証明.. 要自己試左先知自己鍾唔鍾意食架~~~

沒有留言:

發佈留言