2015年1月24日星期六

:+:日式味噌燒三文魚頭:+: (附食譜)

涼粉子特別鍾意食三文魚頭... 所以一見有新鮮賣... 就當然唔會錯過啦~~

今次係...日式味噌燒三文魚頭~~


今次都係一樣做法啦.. 不過唔怕食魚頭麻煩嘅涼粉子就當然更愛呢個啦~~

材料及做法:

醃料
味醂(3湯匙)+白味噌(1.5湯匙)+鹽同胡椒粉(少少)

拌勻~


三文魚頭 - 3個 (去腮位斬好後洗淨用廚紙印乾~)

加入醃料內拌勻.. 醃最少15分鐘

(如果醃得耐就要減少醃料份量啦~~ )


預熱焗爐攝氏200度~~

焗盤舖上錫紙

噴少少橄欖油~~
 
焗15-20分鐘至全熟..

(醃料糖份好所以比較易焗燶... 要注意焗爐溫度唔好過熱呀~~)


好簡單嘅

 :+:日式味噌燒三文魚頭:+: 

就香噴噴出爐了~~

魚肉超滑嘟嘟好好味~~~


2 則留言:

  1. 涼粉子:
    ~我也喜歡食三文魚頭. 我以前會叫啲賣魚鋪,留抵比我!! 一大pack 都係收我$1-$2. 好抵食. 可能, 外國人唔太識食三文魚頭. 他們以為我用黎煲湯飲!!

    回覆刪除