2008年10月28日星期二

:+:KAKA撩人玩:+:

KAKA: 明明食飽飯架啦你地...做咩冇人同我玩.....

同我玩啦...

大哥城..: 唔好啦....唔好攪住我啦...



KAKA: 車...等我去拎D玩具黎...咁好玩..你一定會玩埋一份既..



KAKA: 爸B....玩搶玩具丫....

爸B: 食飽飯JA岩岩...比我抖陣啦..

KAKA: 車....有寶咩...



KAKA: 咁不如你同我玩丫...



大哥城: 是但啦....唉...應酬下你啦...



KAKA: 玩都要玩得認真D好啵...


大哥城...: 唔玩住...打緊杖呀~~



KAKA: 爸B...與敵同行有咩咁好睇姐...我都唔明..



KAKA: 你地睇下我...我可以有好多表情架....我幾可愛....



怕左佢...同佢玩陣之後..我就去左洗白白....

KAKA宜家好似唔識攰咁....玩極都唔攰..


  • 留言者: AKI
  • Email: blythekib@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-11-09 15:54:00
KAKA真係好鍾意搵人陪佢玩
[版主回覆11/09/2008 16:53:00]係呀...佢好中意痴身痴世又嗲...連大哥城都番左學校了,,,KAKA真係要慣下自己O係屋企...

沒有留言:

發佈留言