2008年10月28日星期二

:+:KAKA唔開心既樣:+:

今晚我又如常O係廚房煮飯....KAKA又好似平時咁睇實我....平時一係就O係廚房門口..一係就趴左O係梳化度...

不過今晚....除左KAKA之外....仲多左隻KABABA....

KABABA: KAKA你O係度等咩呀...

KAKA: 唔該走開丫...唔好O係度扮我...你都冇我咁可愛



KABABA: 你唔好咁話我啦...我都係想學下你咁...睇下係咪真係扮乖就會快D有好野食JA...

KAKA: 唔好阻住唒啦...

KAKA: 你咁得閒就吸下塵同埋執下屋啦.....你呢度仲亂過我個狗竇呀~




沒有留言:

發佈留言