2008年10月3日星期五

:+:KAKA唔要自己一個狗丫..:+:

琴日我出左去CRAYFORD INTERVIEW.....出面好凍呢....大約都係得10度左右....好在陳米車我去INTERVIEW....我IN完就自己搭車番屋企....

1ST ROUND INTERVIEW好順利丫....不過下一ROUND要IN過國語人...同埋...佢其實係要請有經驗既....我冇架啵....不過有得IN.....就要睇下得唔得了....自從D國語朋友番唒中國OR台灣之後....我D國語真係........

INTERVIEW完去左食麥當當....之後就去左PET SHOP行下....都唔知買咩比KAKA好...因為我地次次出親街....都會買D野比KAKA食...等佢乖乖地睇門口等我地番屋企...

但係因為毒奶粉事件一出...我買之前都睇真D個成份係咩....嘩呀....見到好多成份+埋都唔夠100%....咁冇說明O個D......又係咩黎呢...我決定唔買...食到我KAKA生腎石點算...?...佢未夠一歲大架....我不要KAKA變做腎石寶寶......

行黎行去都唔知買咩....就買左呢D零食比KAKA


一路之黎..KAKA既零食都係乾肉既多....佢最中意食既都係呢D...有乾牛肚....乾魚仔...豬耳仔...鹿肉骨....食親呢D都會癲癲地咁..!!

買左之後就快快手番屋企了.....

KAKA就自己一個狗O係屋企.....天呀..............!!上一支NARS洗面膏...係比KAKA咬爛既...今次呢枝KAKA都唔放過.....


番到屋企時聽到佢個肚仔咕嚕咕嚕咁響.......哼...個肚仔一定好多泡泡....!!

之後KABABA放工番黎帶佢出去行下....KAKA就博唒命咁食草草....梗係啦....唔食多D點嘔番D泡泡出黎....真係攞苦黎辛.....幾時先會變得醒D架....!!!??我出左街...你咬爛我D銀紙我都唔知即刻番黎架啦....又何況係洗面膏.....唉.....

今晚真係好凍丫..前晚陳米都出動左暖毯...今晚又要出動埋暖爐仔...O係床下底拎左出黎之後...KAKA就即刻霸左個位......仲叫極都唔肯出黎....



又要出動牛肚先引得番佢出黎..又唔知自己係大隻KA....都唔明床下底有咩咁好玩><...嬲嬲地唔比佢入房....哼!!!!!!佢O係出面嘈左一輪之後....靜唒....相信係訓左掛....

點知今朝起身....見到KAKA用個身收埋D野.....一睇....

哎呀....我的BURBBERY手襪..........!!..激死我!!!

我手手凍我就唔同你出去玩.....


  • 留言者: gary
  • Email: garyyim723@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-10-04 22:35:00
呢種零食,白宝旺都成日食
[版主回覆10/04/2008 22:47:00]我第一次買JA...一番黎比左一條佢食....唔洗5秒食唒....係吞唒....佢係吞野唔係食野架....其實.....我覺得佢好唒料...





  • 留言者: mimi
  • Email: ggloria2323@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-10-04 20:36:00
講起毒奶事件...我都好驚俾我貓貓食既貓糧有問題
所以都即刻睇下個貓糧袋註明既成份同出產處(係外國牌子嚟)
應該都安全卦....(係驚佢又係大陸製造)
不過發覺...凡係出問題既產品...都係屬於價錢比較平既嘢...
所以隨咗留意產品既成份同出處...
講到好好咁,但價錢又好抵既嘢...e家我都唔敢買啦..因為太無保障
 
哈~
KAKA咬爛咁多嘢...係佢牙痕定係想你地注意佢唔好忽略佢呢??
[版主回覆10/04/2008 22:52:00]係呀...好在我地平時都係買多肉乾O個D比佢食....之前仲有D狗狗朱古力粒同埋餅餅..宜家都唔敢比佢了.....
KAKA係好怕冇人理佢架....明知我地唔中意佢咬野...但係有人鬧下佢都好過冇人理佢丫嘛....由細到大都係咁衰格...
仲有...佢係先咬自己條尾....再嘈...嘈完都冇人理佢...佢就咬野...邊個唔理佢佢就咬邊個D野...激死人...

沒有留言:

發佈留言