2008年10月4日星期六

:+:KAKA的玩波仔時間(上):+:

又係時候出去玩波仔了....今日星期六....KABABA放工番黎我地就即刻同KAKA出去呢......

由於影左好多相相...咁就分開上下兩篇啦......

去玩波仔之前....梗係要去左痾o殊o殊先啦....

KAKA: 我聞聞聞.....




入面唔知係咪有D好野呢.....拉都唔走咁呀~~~


明知我地要佢痾左先可以去玩....求其痾左幾滴就算.....


丫...個幾月之前開始....痾完就有呢個動作...好似D手手腳腳踩中左地雷咁...O係地下度O係咁擦...


擦乾淨D手仔腳仔...YEAH!!! IT'S BALL BALL TIME!!!!!
KAKA: 咪影啦....唔係一齊玩架咩???????

跑呀跑呀~~.......


追波仔.....


交叉手...


KAKA: 點呀....你D假動作好慢呀爸B............


博命跑呀跑呀.............

KAKA:我唔係攰呀...唔番屋企住呀....我扔低個波波比你一齊玩JA嘛........


KAKA: 好D傳個波比我啦....我呢排有睇UEFA....D人係傳波架....快D啦...我O係呢度呀~~


KAKA: 快D黎追我啦~~~


KAKA: 你地成日話我唔望鏡頭...你睇你.....

KAKA: 唔........係時間回下氣..........

KAKA: 咩呀...我夠知個波O係後面啦....不如我揸機....你都玩一陣啦~


  • 留言者: AKI
  • Email: blythekib@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-10-10 00:10:00
我睇書話佢地個腳底有D分泌要留底陣味, 好似狗公射VV咁, 我唔知原來女仔都會, 因為樂樂冇呢D動作 同埋我地唔係隻隻狗都會做呢個動作





  • 留言者: 小鵬
  • Email: thunderhim@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-10-05 14:39:00
果下動作好似係想翻起 d 草, 隱藏自己既氣味
(好似係)
[版主回覆10/07/2008 06:15:00]係咁架???唔知係咪驚死其他狗狗知佢O係度痾呢...

沒有留言:

發佈留言