2008年10月4日星期六

:+:KAKA的玩波仔時間(中):+:

原來...兩篇係唔夠位擺唒今日D相既....

跑左一大輪...好奸既KAKA決定留番D體力....近既波波就追....遠既就扮睇唔到....!!!有冇攪錯..........

呢D咪叫做跑到隻狗咁.....




平時拎一個波仔出去...今次拎夠兩個....唔執個大既就執個細既....仲唔跑到你攰咩....咁多精力發我脾氣咬我D野丫嗱~~~~~~~~~


不如我地抖陣影下相丫.....我見電視O個D會有HALF TIME架...你地識唔識架..

KABABA: 冇得停呀....我夠攰喇...仲凍凍TIM呀~~~~

你睇.....KAKA明顯跑到好攰.....腳仔軟咁....


KABABA: 好啦....唔洗你跑唒全埸做執波仔......學下點搶波啦.......


KAKA: 哼....開正我O個瓣啦.......

你睇佢地玩得幾開心...呵呵~


KAKA: 攪咁耐擰黎擰去....咪又係比我擔左去......

KABABA: 笨KA.........邊有人擔住個波架.....點搶呀...又唔知自己D口水多....


KAKA: 咪傻啦....搶唔到就O係度嘈....我係狗黎架.....唔用口擔住唔通用手控波咩....


KAKA: 梗係我好波d啦...爸b攪咁耐...你睇..我一行埋去....佢嚇到差d cake親tim呀~~


kaka: 狗仔玩波仲可以用口架.......

kaka個樣好鬼奸....................


kaka: 哎呀...唔好嬲.....ka豬比番個波波你一齊玩好冇???????


KABABA: 你做番執波狗啦........一玩埋黎我怕踩死你呀.....
KAKA: 唔怕架.....我咁大隻....可以踩下架....唔好走啦....玩啦玩啦~~~


KAKA: 唔好踢走唒D波波啦.........唉...我去執番喇....我唔會串咀架喇...

沒有留言:

發佈留言