2008年11月16日星期日

:+:kaka其實好純好可愛的:+:

今日一早起左身..同kaka出去跑跑跑....跑完之後我就番番房訓多陣....kaka就訓...不過因為佢先幾日發脾四咬爛唒自己個舊竇....宜家..冇竇訓..冇唒安全感....唯有o係廁所匿埋...

真係見到都覺得佢可憐....唉...

邊個叫佢唔乖....


今日約左飲茶...又係去船船度飲...本身係自己揸車去...點知過左唔係好耐...陳米媽又打黎話佢地過黎兜埋我地....

哎呀...即刻換3化妝---->陳米仲典緊床......到到陳敦打黎話到左樓下時...陳米唔知係擦緊牙仔定係換緊3仔.....

一早拎定左厚身西褲..冷衫同埋小文件西裝皮褸比陳米換....不過佢換完衫...kaka又跳埋去佢度....佢一褲一身都係ka毛...唯有換衫....

早門口前又要斟定多d水比kaka..又要比定野食佢....

攪到陳米媽佢地o係樓下呆等...好在o係車入面ja...唔係既話..出面咁大風....一定吹到頭痛....

飲完茶後....陳米媽就黎左我地屋企度睇下....

原來佢地4個除左jordan之外...個個都驚kaka....

攪到陳米要拖住kaka o係出面...


而我同佢地就o係入面.....



雖然陳米爸係咁影kaka....但係都唔係好敢出去影....要隔住個欄...好似o係動物園影動物咁...

唔知kaka會唔會覺得佢自己先至係受保護呢...?


見大家都唔知企好定坐好....kaka又甩毛得好犀利...一地都係...

咁就不如同kaka出去籃球場跑跑...等陳米爸影多幾張相相好過啦~



有得玩...kaka就唔理陳米媽同埋燒玉米....

不過見我地冇防範...佢都有博大霧咁冇啦啦行過去....嚇到燒玉米嘩嘩叫...

陳米就唯有抱起佢同埋扣番狗帶...

你睇kaka個樣幾無辜..哈哈



帶番狗帶同埋有陳敦攬住...佢地先敢同kaka影張合照....

不過kaka就好串...點都唔肯望鏡頭....



之後就出發去bluewater了~~~


  • 留言者: Yummy Turkey
  • Email: yumiturkey@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-11-23 13:57:00
米仔剪短頭髮好看好多喎   幾時會買番個竇俾kaka, 瞓toilet真喺好陰功呀好可憐呀,等我錫番
我大佬大嫂同玉米真喺咁驚,有沒有摸吓kaka呀  話時話我都怕99嫁,但有次同朋友隻大9玩,初時好鬼驚,因牠企起身手搭喺我shoulder都高我好多,但後來玩咗陣就吾驚,仲影咗吾少相,現時都好掛住牠添
[版主回覆11/25/2008 21:15:00]唔...初初剪完o個下好嚇人同埋好難接受...因為真係似d...叔台...一個靚既頭應該係咁架----->
上面呢個頭係o個時去birmingham剪架...靚幾多....唉..不過遠丫...
kaka有個新竇架....不過怕佢咬爛放左o係書房....冇人入去打機用電腦..kaka都冇得入去架了...
佢地真係好驚.....攪到kaka好似好無辜好慘咁..明明咩都冇做...但係又比人困左o係出面...都唔知做咩....!!好在一早買定左d火腿骨比佢...唔係佢實嘈...


  • 留言者: mom
  • Email: qmomqmom@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-11-23 00:35:00
咬爤個竇仲唔緊要,冇人係屋企要小心沙發添.
我Q仔就咬爤個沙發然後係沙發底變咗自己的竇.一打佢就躦入去唔肯出嚟
.


  • 留言者: AKI
  • Email: blythekib@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-11-19 22:01:00
KAKA真係好傻豬AR, 攪到要訓廁所! 佢唔望鏡頭梗係嬲陳米媽唔同佢玩LA!
[版主回覆11/19/2008 22:36:00]係呀...佢訓廁所個樣好慘慘的....

沒有留言:

發佈留言